Про це повідомляє в.о. правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов у Facebook, інформує "Укрінформ".
"Сьогодні відновили послугу повернення електронних квитків через інтернет", - написав він.
Крацов нагадав, що призупинка цієї функції - це був тимчасовий вимушений крок, яким Укрзалізниця захистила своїх клієнтів від штучного дефіциту та спекуляцій з квитками у період новорічних та різдвяних свят.
"Такі дії – це оперативні та точкові заходи реагування. Наша мета – зробити онлайн-сервіси функціональними, а подорожі – доступними та комфортними", - наголосив керівник компанії.
Для цього, за його словами, залізниця розширює можливості онлайн-системи продажу квитків, призначає нові та додаткові поїзди, адже залізничний транспорт залишається найпопулярнішим в Україні.
Крацов повідомив, що під час цьогорічних зимових свят (22.12.2017 – 11.01.2018) поїздами подорожувало 2,4 млн пасажирів, що більше аналогічного періоду минулого року на 96,2 тис. осіб.
Як повідомляв Укрінформ, ПАТ "Укрзалізниця" з 12 грудня 2017 року тимчасово призупинила послугу повернення квитків через інтернет, щоб не допустити штучного дефіциту з проїзними документами і спекуляцій з ними.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами