Сервіс призначений для людей з інвалідністю І групи або дітей з інвалідністю, пасажирів на візках і тих, хто їх супроводжує.
Заявку необхідно подавати за посиланням принаймні за 3 доби до дати запланованої подорожі. Протягом 24 годин оператори візьмуть заявку в роботу та зв’яжуться з замовником, розповіли в залізничній компанії.
Уточнити статус заявки можна за цілодобовим безплатним телефоном 0 800 503 111.
Також на сайті доступне замовлення вокзального помічника, який допоможе з багажем і посадкою. Отримати і сплатити квитки можна буде в залізничній касі не пізніше ніж за годину до відправлення поїзда. Можливість замовити вагон безпосередньо в касі також залишається як резервна.
В «Укрзалізниці» розповіли, що мають у своєму парку 50 вагонів з підіймачами або пандусами, з яких 37 — вагони нового покоління, збудовані протягом останнього року.
Усі вагони обладнані відповідно до вимог інклюзивності, зокрема, є доступна вбиральня та купе, облаштовані згідно з потребами маломобільних пасажирів.
У новозбудованих вагонах у такому купе розташовані спальні дивани, які можуть змінювати кут нахилу та фіксувати тіло, пульт для регулювання освітлення, кнопка для звернення до провідника та пристрій для гучномовного зв’язку з ним.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами