Тестово-випробувальну поїздку здійснили євроколією з Любліна до Рави-Руської у Львівській області. Передбачається, що далі з Рави-Руської до Львова пасажирів довозитиме поїзд «Укрзалізниці» вже на українській колії.
«Запуск сполучення між Варшавою, Любліном, Рава-Руською та Львовом дозволить задовольнити величезний попит українців на зручну логістику поїздом до та з польської столиці, а також розвантажити автомобільні пункти пропуску», — зазначив віцепрем'єр-міністр з відновлення України — міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков.
Отримуйте новини в Telegram
У Мінінфраструктури зазначили, що відновлений залізничний пункт пропуску у Рава-Руській не обслуговував пасажирів понад 20 років. «Укрзалізниця» відновила ділянку євроколії довжиною 8,4 км та відреставрувала вокзал на станції Рава-Руська.
Після тестової поїздки польській стороні знадобиться декілька місяців для розгортання повноцінного митно-прикордонного контролю та завершення формальностей, після чого буде оголошено дату старту регулярного сполучення.
Європейська колія має ширину 1435 мм. Такою шириною користується приблизно 60% з усіх залізниць. Проте ширина колій в Україні переважно більше — 1520 мм. Так склалося ще з часів російської імперії та Радянського союзу.
Тільки залізниці України, що прилягають до Польщі, Румунії, Словаччини, Угорщини, мають ділянки з європейською шириною.
Перед повномасштабним вторгненням рф Україна та Польща почали працювати над планом реалізації євроколії. Планувалося, що час у дорозі між Києвом та Варшавою займатиме до чотирьох годин.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами