Згідно з законом, Пенсійний фонд України протягом п’яти років має включити до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутні дані про трудову діяльність працівників на підставі відомостей, наданих страхувальниками. Про це пише агентство новин АСС з посиланням на Укрінформ.
Як зазначається, за наявності повної інформації в реєстрі застрахованих осіб про всі періоди трудової діяльності особи пенсію за віком призначать автоматично (без звернення особи) з дня, що слідує за днем досягнення пенсійного віку.
Водночас уточнюється, що за бажанням особа може одержувати пенсію з більш пізнього віку.
Читайте також: В Україні запустили електронні лікарняні: що зміниться
Як повідомлялося, 5 лютого 2021 року Верховна Рада ухвалила закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі». 4 березня 2021 року Президент України підписав його.
Документ встановлює п'ятирічний перехідний період для включення до Державного реєстру відомостей з паперових трудових книжок про трудову діяльність працівника. Протягом цього періоду застосовуватиметься як паперова трудова книжка, так і електронна форма уже наявних або внесених відомостей про трудову діяльність працівника з Державного реєстру.
Після внесення відомостей про трудову діяльність працівника до Державного реєстру роботодавець зобов’язаний видати оригінал паперової трудової книжки йому на руки під підпис, при цьому також передбачено обов’язок роботодавця вносити на вимогу працівника до паперової трудової книжки записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами