Українські виробники, що займаються виготовленням сиру фета, придумали для нього нову назву, пише УНІАН.
Про це в ефірі AgroFM розповіла заступник голови громадської спілки «Вівчарство і козівництво України» Наталія Якименко, пише УНІАН з посиланням на Agroportal.
«В Україні є давнє слово, яке рідко використовується, — набіл. Тому виробники пропонують продавати фету як набіл росольний», — говорить вона.
Читайте ще: Гуцульська овеча бриндзя - перший український продукт, який має географічне зазначення
Якименко пояснює, що необхідність пошуку нової назви для продукту виникла у зв'язку з імплементацією Угоди про асоціацію з Європейським Союзом. Фета захищена в ЄС як географічний бренд, тому з 2023 року вітчизняні компанії не матимуть права так називати свій продукт.
Якименко додає, що для ребрендингу фети доведеться запустити потужну маркетингову програму, щоб донести інформацію до споживачів.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами