«Ще влітку ми передбачали, що рф може в будь-який момент спробувати зірвати «Зернову ініціативу». Тому наполегливо і системно розвивали наш проєкт «Дунайський зерновий шлях». Зокрема, УДП інвестувало у створення власної перевалки зернових. Ми також домовилися з нашими румунськими партнерами - групою компаній TTS - про більш швидку та ефективну схему перевалки у порту Констанци. Наш «Дунайський зерновий шлях» вже починає працювати», - зазначив Москаленко.
За його словами, йдеться про «безпечну й гарантовану доставку аграрної продукції з річкового порту одразу на морське судно великого тоннажу. Увесь логістичний ланцюжок здійснюється і контролюється УДП».
Гендиректор УДП уточнив, що шляхом більш швидкого процесу завантаження і розвантаження середній час обороту каравану скоротиться приблизно на 30%. Власникам вантажу вже не доведеться мати збитки внаслідок тривалих очікувань в черзі біля термінала.
Зазначається, що важлива складова проєкту – оснащення суден системами онлайн контролю, відеоспостереження та збільшення кількості судноводіїв в екіпажі. Це значно підвищує ефективність роботи флоту. За прогнозами фахівців, у майбутньому баржевий караван зможе здійснювати до двох рейсів на місяць.
На другому етапі реалізації проєкту «Дунайський зерновий шлях» передбачається будівництво нових барж, адже фактично вичерпалась можливість збільшення «тоннажу». Крім того, вже невдовзі починається модернізація тяги – капітальний ремонт самохідного флоту з заміною двигунів.
Москаленко констатував, що керівництво Міністерства інфраструктури принципово підтримало наші пропозиції. УДП пропонує направити в програми розвитку левову частку прибутку цього року (після сплати податків та дивідендів). Адже ситуація вимагає швидких дій та конкретних результатів.
Медіа агентство АСС є в Instagram
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами