Американське видання The New York Times опублікувало статтю "Неофіційний топ літа", в якій вишивка названа трендом сезону.
Примітно, що автор статті описав вишиванку як "селянську блузу", яка масово увійшла у "всесвітній оборот", передає hromadske.ua.
Разом з тим, в статті розповідають про бренд March 11, який створили українці Світлана Головченко і Роберт Міщенко, які живуть в Нью-Йорку.
Варто зазначити, що в своїх колекціях вони пропагують традиційну українську вишиванку.
"Пара вишиванок з джинсової спідницею – це все, що потрібно, щоб виглядати стильно. Просто будьте готові, що люди будуть питати у вас звідки вона", – пише автор статті.
Примітно, що українська вишиванка і правда знаходиться на піку популярності не тільки на батьківщині, а й далеко за її межами. Світові знаменитості вбираються в національні костюми, створені дизайнерами з України і несуть цей тренд в маси.
Серед тих, хто приміряв українську вишиванку актриса Хайден Панеттьєрі, бурлеск-діва Діта фон Тіз, володарка "Оскара", Алісія Вікандер, співачка Флоренс Уелч, телеведуча Ксенія Собчак, редактори відомих глянців Мирослава Дума, Анна Делло Руссо, Джованна Батталья і багато інших.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами