На лінію контакт-центру безкоштовно можуть телефонувати жителі всіх регіонів. Зокрема, у контакт-центр варто звертатися, якщо до вас не відправили мобільну бригаду або сімейний лікар не виходить на зв'язок. Про це розповів міністр охорони здоров'я Максим Степанов під час брифінгу, пише ІА АСС з посиланням на Українську правду.
Очільник МОЗ зазначив, що телефонувати можна з усіх питань, що стосуються коронавірусної хвороби.
Наприклад, назвав кілька популярний ситуацій, та запевнив, що в такому випадку – варто звертатися до контакт-центру.
✔ Ви не можете додзвонитися своєму сімейному лікарю.
✔ У вас або рідних є симптоми коронавірусної хвороби, а ви не знаєте, що робити.
✔ Маєте страх щодо хвороби і не знаєте, чи потрібно госпіталізовуватися.
✔ До вас не відправили мобільну бригаду, а просто сказали залишатися вдома і нічого не робити.
✔ З питаннями, які стосуються інших процесів лікування.
✔ З питаннями щодо тестування та термінів.
✔ Якщо некоректно поговорили чи надали допомогу.
«Все, що стосується коронавірусної хвороби, для того, щоб ви могли вчасно отримати інформацію. Щоб ви могли вчасно отримати допомогу, якщо є відповідні збої в тій чи іншій області, або регіоні. Телефонуйте на контакт-центр, щоб ми розуміли, де в нас що відбувається. Щоб ми могли швидко вирішувати проблеми, які у вас виникають», – зазначив очільник МОЗ.
Лінія для дзвінків – безкоштовна та працює цілодобово.
Номер телефону – 0 800 60 20 19.
Наші новини є у Facebook
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами