Facebook заявив про зміну подачі новин, зосереджуючи увагу на місцевих джерелах новин у своєму прагненні до "високоякісного" контенту.
"Місцеві новини допомагають нам зрозуміти питання, що мають значення у наших громадах", - заявив виконавчий директор компанії Марк Цукерберг на свої сторінці в соцмережі.
Застосовувати новий алгоритм почнуть у США.
Це сталося по тому, як Facebook оголосив, що робить пости від комерційних організацій, брендів та засобів масової інформації менш помітними.
Читати ще Скільки українців користуються Facebook і Instagram
"Віднині ми будемо показувати більше історій з джерел новин у вашому містечку чи місті", - йдеться у повідомленні пана Цукерберга.
"Якщо ви стежите за місцевим видавцем або якщо хтось ділиться місцевою історією, вона може з'явитися вище у стрічці новин", - додав він.
Марк Цукерберг переконаний, що користувачі Facebook, які знатимуть, що відбувається у їхніх громадах, ймовірніше будуть зацікавлені у тому, що відбувається, і зможуть "змінити ситуацію".
"Дослідження показують, що читання місцевих новин безпосередньо співвідноситься з громадською активністю", - заявив керівник Facebook.
Він додав, що зміни є частиною прагнення компанії показувати "якісніші та перевірені новини".
У своїй заяві Facebook вказує, що функція "Бачити спочатку" дозволить користувачам вибрати, які джерела новин, у тому числі місцеві чи національні, вони хочуть бачити у верхній частині своїх стрічок.
Компанія впроваджує низку змін на своєму веб-сайті та додатку після критики через появу неправдивих новин та дезінформації у стрічках користувачів.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами