“Ми нещодавно імплементували політику, яка забороняє рекламу щодо коронавірусу й створює відчуття терміновості, як наприклад, обмеження поставок (товарів — ред.) або гарантія вилікування або запобігання”, - повідомив речник соцмережі у Business Insider, пише Укрінформ.
Він також додав, що така ж політика вже працює і на торговому майданчику Facebook Marketplace.
Зазначається, що на тлі спалаху коронавірусу у світі соцмережа також використовує “фактчекінг” для перевірки неоднозначних тверджень та їх видалення у стрічці, в разі підтвердження їхнього маніпулятивного змісту.
Читайте ще: Температура знизилась, стан пацієнтки задовільний, - медики про госпіталізовану чернівчанку з Італії
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами