Про це повідомляє Reuters.
“Розуміння вікової аудиторії є дуже важливим чинником в роботі, яку ми виконуємо, адже це не тільки для того, щоб створити контент відповідно до віку, але й щоб притримуватися правил безпеки і не допускати занадто молодих людей”, - сказав начальник відділу продукції компанії Instagram Вішал Шах.
Таке нововведення розширить аудиторію реклами алкоголю та інших продуктів з обмеженням за віком, а також запропонує нові заходи безпеки для юних користувачів.
В Instagram запевнили, що рекламодавці не є “рушійною силою” цієї нової вимоги.
Досі Інстаграм вимагав від користувачів вказати, що їм щонайменше 13 років.
Читати ще Відтепер Instagram приховує лайки в усьому світі
За словами представника компанії, вік може бути основою для рекомендованих налаштувань конфіденційності.
Дні народження не буде видно іншим користувачам.
Найближчим часом соцмережа також введе варіанти блокування повідомлень від людей, на яких вони не підписані, а також для бізнесу і популярних користувачів, щоб обмежувати неповнолітніх в перегляді своїх публікацій.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами