Британська асоціація турагентств і туроператор Thomas Cook склали рейтинг найбезглуздіших скарг туристів, передає TourismNews.
Ось деякі з них:
"На пляжі було дуже багато піску".
"Ми купили екскурсію в аквапарк, але нам ніхто не сказав, що треба було взяти з собою рушники і купальники".
"Ніхто не попередив нас, що в морі буде риба. Вона налякала ".
"Під час відпочинку на Гоа в ресторанах подавали страви c каррі, a я ненавиджу спеції".
"Пісок був не таким, як в каталозі. Ваш каталог зображує жовтий пісок, a він був білим".
"Засмагання топлес повинно бути заборонено. Наша відпустка була зіпсован, бо мій чоловік постійно розглядав інших жінок".
"Ми купили окуляри Ray-Ban за 5 євро на вулиці, але вони виявилися підробкою".
"Наші апартаменти з однією спальнею були значно менше апартаментів наших друзів c трьома спальнями".
"Ми з нареченим забронювали номер з двома одномісними ліжками, але нас помістили в номер з одним двоспальним ліжком".
"Ви відповідальні за те, що я завагітніла", – ця скарга перемогла в рейтингу найбезглуздіших скарг туристів.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами