"Кожне українське місто унікальне, усі вони мають свої туристичні родзинки і хочуть надалі розвивати туризм. Але тільки деякі змогли чимось вразити нас протягом останнього року. Наприкінці року Zruchno.Travel представляє топ-десятку туристичних міст України", - йдеться в публікації.
До списку увійшли Кам’янець-Подільський, Чернігів, Ужгород, Київ, Запоріжжя тощо. Щоправда Чернівці не потрапили до списку найбільш туристичних міст України.
ТОП-10 популярних для туристів міст України:
Кам’янець-Подільський – фестивальна столиця України
Старовинне місто з добре збереженими середньовічними фортифікаціями не без підстав претендує на звання фестивальної столиці. На 2019 рік тут запланували понад 40 фестивалів. Серед них і новий фестиваль "Тріумфальна арка", присвячений першому польоту на повітряній кулі в Україні, який відбувся в Кам’янці-Подільському ще у XVIII столітті.
Статистика: на реконструкцію пам’яток та промоцію туристичних можливостей міста в 2019 році виділять понад 3,5 мільйона гривень, що на 1,5 мільйона більше, ніж у минулому.
Чернігів – місто легенд
На розвиток туристичного бренду, салоган якого – "Чернігів – місто легенд" – регулярно проводять театралізовані екскурсії за участю легендарних героїв, а цьогоріч відкрили відремонтований центральний бульвар. Щоб збільшити туристичний потік, у Чернігові розробили нову розширену програму розвитку туристичної галузі на наступний рік.
Статистика: розмір туристичного збору за 8 місяців цього року зріс на 32 %.
Запоріжжя – прорив року
Масштабно та комплексно підійшли в Запоріжжі до питання розвитку туризму. Цього року в місті презентували туристичний бренд та айдентику, розробили низку унікальних турпродуктів, відкрили туристично-інформаційний центр та організували новий фестиваль Khortytsia Freedom. Із сімох напрямів запорізького туризму, які були визначені раніше, найбільш перспективними містяни вважають подієвий та індустріальний туризм.
Статистика: на реалізацію Програми розвитку туризму в місті Запоріжжя на 2017-2019 роки на наступний рік планують виділити 4 мільйони гривень.
Львів – гастрономічна столиця
Львівські кав’ярні та ресторани подекуди популярніші за музеї, а гастрономічні екскурсії оригінальними закладами набувають дедалі більшої популярності. Львів задав тон гастротуризму України, запропонувавши великий асортимент концептуальних закладів, які обігрують місцеві легенди й стереотипи, а також експериментують з локальною кухнею.
Статистика: цьогоріч місто відвідало 2,7 мільйона туристів, більша частина з них – іноземці. Фінансування туристичної галузі з бюджету міста цього року становило понад 5 мільйонів гривень.
Луцьк – найтаємничіше місто
Підземний лабіринт під луцьким костелом Петра і Павла посідає одне з чільних місць серед найзагадковіших підземель України, а незабаром до нього доєднають ще й сусідні підземелля єзуїтського монастиря. Шанувальників таємниць також зацікавлять крипти церкви Луцького братства та розкопки підземної частини церкви Іоанна Богослова в Луцькому замку.
Статистика: обсяг фінансування туристичної галузі міста цьогоріч становив майже 1,5 мільйона гривень. На наступний рік планують виділити вже 2 мільйони, а загалом до 2020 року – 4,2 мільйона гривень.
Тернопіль – форпост України
Близько третини українських замків розташовані саме на Тернопіллі. Тепер і Тернопільський замок почали перетворювати на повноцінний туристичний об’єкт. Спочатку відкрили доступ у замкові підземелля, а зараз реконструюють призамкову територію, щоб перетворити пам’ятку архітектури на музейний комплекс. Також відкрили підземелля Архикатедрального собору, а незабаром почнуть водити туристів до підземної катакомбної церкви монастиря юзефіток.
Статистика: відвідуваність міста поки що незначна – близько 200 тисяч туристів на рік. На фінансування Програми розвитку міжнародного співробітництва і туризму у 2018 році з міського бюджету виділено 1,3 мільйона гривень.
Фото: WE org UA
Одеса – столиця гумору
Найсмішніше в Одесі, звісно ж, 1 квітня. Під час останньої Гуморини тут презентували "Гумористичну карту для жителів і гостей Одеси". Путівник присвячений 45-річчю заснування Гуморини. Якщо ж першоквітневий Парад гумору, фестиваль "Хочу в Одесу" та клоунські вистави "Маски-шоу" вже не дивують, то Фестиваль рудих цього року став справді рекордним.
Статистика: цього року на розвиток туризму місто виділило бюджет розміром 8,4 мільйона гривень.
Фото: inform-ua.info
Харків – місто молоді
Статистика: програма зміцнення позитивного іміджу та розвитку міжнародного співробітництва Харкова на 2018-2020 роки передбачає 1,3 мільйона гривень на розвиток туризму.
Фото:kharkovgo.com
Ужгород – столиця винного туризму
Закарпаття – один із головних виноробних регіонів України, а Ужгород – його столиця. Навколо міста – десятки винзаводів та приватних виноробень, що робить його зручною базою для формування маршрутів екотуризму з відвіданням виноградників та винних підвалів. Та й в самому місті є кілька дегустаційних залів, де можна скуштувати кращі зразки продукції закарпатських виноробів. А свято молодого вина "Закарпатське Божоле" вже відоме на всю країну.
Статистика: впродовж року в місті провели понад 20 тематичних фестивалів. За 10 місяців 2019 року надходження від туристичного збору в місті становили майже 400 тисяч гривень.
Фото: rada-uzhgorod.gov.ua
Київ – лідер внутрішнього туризму
Цього року столицю України відвідало 4,5 мільйона туристів, з них 1,8 мільйона – іноземці. Найбільше – під час фіналу Ліги чемпіонів УЄФА. Місто має амбітну мету – стати туристичним хабом Східної Європи, а також відправною точкою для іноземних туристів, які подорожують Україною. Для цього обіцяють попрацювати над підвищенням рівня якості турпослуг. Цього року відкрили відреставровані сходи на Воздвиженку, а наступного мають добудувати міст між Володимирською гіркою і Хрещатим парком.
Статистика: на розвиток туризму в 2019 році міський бюджет столиці передбачає 12,5 мільйона гривень.
Фото: iSport.ua
Крім того, спеціальною номінацією "Найперспективніше мале місто" Zruchno.Travel відзначив Дрогобич, що на Львівщині. Цьогоріч місто презентувало свій туристичний бренд зі слоганом "Дрогобич – у ньому вся сіль". Місцевий Туристичний інформаційний центр запровадив театралізовані екскурсії, розробив гастрономічну мапу міста та відродив екскурсії на Дрогобицьку солеварню. Напередодні Нового року місто затвердило комплексну програму "Розвиток туризму в місті Дрогобичі 2019-2021 роки", передбачивши на її реалізацію приблизно по 1,5 мільйона гривень на рік.
Фото: Вадим Малишев
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами