Про це повідомляє The Guardian, передає МА АСС з посиланням на Укрінформ.
Згідно з даними фонду 4 Day Week Foundation, у цих компаніях працює понад 5 000 осіб, серед них найбільше представлені благодійні організації, маркетингові, рекламні, PR, політичні, технологічні компанії та НУО.
Прихильники чотириденного тижня кажуть, що п'ятиденний - це пережиток попередньої економічної епохи. Директор фонду Джо Райл сказав, що «9-5, п'ятиденний робочий тиждень був винайдений 100 років тому і більше не відповідає своєму призначенню. Вже давно назріла потреба в оновленні».
Чотириденний робочий тиждень дає людям «на 50% більше вільного часу, що дозволяє їм жити щасливішим і повноціннішим життям», - вважає він.
«Як показали сотні британських компаній і одна місцева рада, чотириденний тиждень без втрати заробітної плати може бути безпрограшним як для працівників, так і для роботодавців», - додав Райл.
Представники загалом 200 компаній, які перейшли на скорочений робочий тиждень, вважають, що це є корисним способом залучення та утримання працівників, а також підвищення продуктивності за рахунок створення того ж обсягу продукції за меншу кількість годин.
Отримуйте новини в Telegram
Дослідження Spark Market Research свідчить, що молоді працівники найбільш схильні виступати проти традиційних схем роботи. Близько 78% 18-34-річних британців вважають, що чотириденний робочий тиждень стане нормою через п'ять років, тоді як 65% заявили, що не хочуть повернення до повного робочого дня в офісі. Керуючий директор Spark Лінсі Каролан зазначила, що «18-34-річні - основна робоча сила наступних 50 років - дають зрозуміти, що вони не мають наміру повертатися до старомодних моделей роботи».
«Ця група також заявляє, що психічне здоров'я та покращення загального добробуту є їхніми головними пріоритетами, тому чотириденний робочий тиждень є дійсно значущою перевагою та ключовим фактором підвищення якості їхнього життя в цілому», - йдеться в публікації.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами