Начальник управління захисту прав споживачів Наталія Гончар розповіла кореспондентові Медіа агентства АСС, що наразі управління активно приймає скарги споживачів.
Отримуйте новини в Telegram
«На сьогодні в нас надходять звернення від чернівчан стосовно підвищення цін на гречку, сіль. Також надходять звернення щодо відмови у безготівковому розрахунку. Ми проводимо моніторинг і будемо виїжджати на розгляд звернень», - сказала Наталія Гончар.
«Ми просимо чернівчан звертатись письмово на електронну пошту, обов'язково зазначити місце, адресу суб'єкта господарювання, тобто зафіксувати факт обману споживача, факт підвищення ціни чи відсутності безготівкового розрахунку. Потрібно сфотографувати ціну на товарі, в чекові, фото надати нам. Також, якщо на касі є повідомлення що, безготівкового розрахунку немає, також можна сфотографувати», - зазначила Наталія Гончар.
Наразі звернень надійшло не багато. Кожне розглянуть спеціалісти Держпродспоживслужби. Штраф для підприємців складатиме понад 8 тисяч гривень.
Наші новини є у Facebook
«Ми розглядаємо наявні звернення, поки їх не багато. Вчора ми отримали 3 звернення, сьогодні вже було 1 з ринку місцевого. Далі ми будемо приймати рішення, як діяти. Будемо притягувати до відповідальності, складати протоколи. Сума штрафу для недобросовісних підприємців наразі складає 8 тисяч 500 гривень», - повідомила Наталія Гончар.
Щодо заборони продажу алкоголю в місті, підприємцям не обов'язково забирати весь алкоголь з полиць, це може бути стрічка, повідомлення про те, що продаж алкогольних напоїв не здійснюється. Якщо споживачі стали свідками продажу алкоголю пропри заборону, вони можуть також звертатись до Держпродспоживслужби, потрібно обов'язково вказати адресу суб'єкта господарювання і дуже просимо мати зафіксований факт порушення.
Поскаржитись можна:
-за допомогою електронної пошти
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами