Перевізники сподіваються, що міський голова накладе вето на рішення вчорашньої сесії про мораторій на підняття ціни на проїзд у громадському транспорті без відшкодування різниці у тарифах з міської казни.
Нагадаємо, у Чернівцях прийняли мораторій на підвищення цін за проїзд у громадському транспорті. Каспрук каже, що депутати порушують законодавcтво
Павліна Храпчинська, директор ПП "Багіра", розповіла журналістам Інформаційного агентства АСС, що перевізники не будуть страйкувати і зупиняти маршрутки, щоб не створювати транспортного колапсу в місті, але й не погоджуються чекати два місяці на зміну тарифу.
- Ми зараз чекаємо дій міського голови - каже Павліна Храпчинська. - Ми сподіваємося, що Олексій Каспрук накладе вето на це рішення депутатів. Якщо ж ні, то ми розриваємо договір про співпрацю з міською радою і одноосібно піднімаємо тарифи на проїзд. Не розумію, чому люди погоджуються з подорожчанням хліба, пального, комунальних послуг, але не сприймають підняття тарифу в маршрутках. Ми ж також прив'язані до мінімальної зарплати, яка зросла, до курсу долара, через який подорожчало дизпаливо.
Поки ж на декількох маршрутах у Чернівцях зменшили кількість автобусів, щоб мінімузувати втрати, пояснюють перевізники.
Читати ще: Перевізники Чернівців кажуть, щоб працювати далі треба збільшити проїзд з 3 до 5 гривень.
Свою думку щодо мораторію на підняття тарифів на проїзд у громадському транспорті висловили і депутати в програмі "Суть речей"
Андрій Ілюк: Ми вимагаємо, щоби за цей період, до 1 квітня, це той час, який потрібен доля того, щоби підняти в місті тарифи. Щоб підготувати проект-рішення. Щоби члени виконавчого комітету і депутати ознайомилися з економічним обґрунтуванням тарифів. Раніше, ніж до квітня, неможливо це зробити. Щоб не було це все в кулуарний спосіб, ми запропонували цю заборону. Щоб допомогти чернівчанам в зимовий період, важкий період, коли чернівчанам доводиться платити високі ціни за комунальні послуги. Я розумію, на відміну від тих депутатів, які їдуть на джипах, що між 3-ма і 5-ма гривнями це велика різниця. Це 400 гривень у місяць. Про це треба говорити. Півроку назад, коли ця тема піднімалася, то так само був шантаж з боку перевізників.
Олександр Пуршага: сьогодні ми визнаємо, що потрібно піднімати тарифи. Ми про це говорили, ми це розуміємо. Більшість мешканців теж це розуміє. Але наша позиція, нашої політичної сили, саме Батьківщини, це наше питання, тарифів, ми за це вболіваємо, але ж чітко розберемося, треба спочатку з людьми поговорити, підготовити людей саме до підвищення ціни. По-друге, нас найбільше зупинив зимовий період. Саме сьогодні, коли зима, коли є певні проблеми, коли в державі багато що міняється, то ми хочемо підняти тарифи. Давайте дамо людям час звикнути до цього. Найбільше питань до перевізників, це, зокрема, і стан технічний транспорту.
Ми стоїмо на такій позиції, що да, потрібно піднімати, але ми певні умови поставимо перевізникам. Змусимо їх працювати якісніше, щоб транспорт був охайний. А скільки це буде, чи 4 гривні, чи 5, то мабуть, треба поступово збільшувати, можливо збільшувати не на 5 гривень, а на 3.50, на 4, але це треба час. Не з бухти-барахти, по-буковинськи кажучи, так не можна. Саме вони диктують нам умови, а так не має бути. Громада має диктувати умови.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами