Роман Никифорук, директор КП «Містосервіс»:
«Комунальне підприємство «Містосервіс» надає послуги з управління 735 будинкам, це 17 163 особових рахунки, або понад 60 тисяч мешканців міста Чернівці.
На сьогодні фактична кількість працівників у КП «Містосервіс» становить 156, а по штатному розкладу - 214 осіб. Користуючись нагодою, хочу розповісти, що наразі підприємство готове прийняти на роботу працівників поточного ремонту - 29 осіб, прибиральників територій - 36.
Процес реорганізації колишніх ЖРЕПів надав можливість зекономити на фонді оплати праці адміністративно-управлінського персоналу - це орієнтовно 30%. Звісно, що процес реорганізації, як привів до оптимізації, так і передав підприємству певні обов'язки. На період створення комунального підприємства, ми отримали зобов'язань на суму: 1,1 млн грн перед надавачами послуг (теплопостачання, електроенергія, вода, податки тощо), а також 11,8 млн грн дебіторської заборгованості співвласників перед управителем. З них 3,5 мільйони виявилися безперспективними.
Ми розглянули три основні моменти, які потрібно вирішити для того, щоб підприємство було успішним. По-перше, потрібно зберегти професійних працівників, тобто забезпечити їх правильно організованими робочими процесами та умовами праці. Зокрема, ми створили Аварійну службу, до функціонування якої залучили 14 кваліфікованих працівників колишнього КП «АДС-80», що перебуває на стадії ліквідації.
По-друге, основним напрямком, якому ми приділили багато уваги, є задоволення кредиторських вимог. Єдиним рішенням розв'язання цього питання було укладання договорів про реструктуризацію з надавачами послуг. Відтак, укладені договори реструктуризації з такими підприємствами: Профдезінфекція на суму 25373 грн, Газсервіс – 50 тис. грн, на завершальному етапі перемовини з ЧОЕК – 180 тис. грн, КП Чернівціводоканал – 48 800 грн, Чернівціміськліфт, ДПС та інші з менш значними сумами.Ну і найскладніший договірний процес, який зараз триває - з КП ЧернівціТеплоКомунЕнерго — 370 453 грн.
Отримуйте новини в Telegram
По-третє, ми повинні розв'язати задачу несплат. Для вирішення цього завдання, в першу чергу ми організували якісніший підхід до прибирання прибудинкових територій, сформувавши чіткий графік. А також під'єднали наш юридичний відділ, який почав працювати з позовною роботою зі злісними неплатниками. Відтак ми змогли видати досудових наказів на 45 тисяч гривень, а також скоротити заборгованість перед нами на 10% - майже 1 мільйон гривень»
Медіа агентство АСС є в Instagram
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами