Оксана Данилюк, директорка ТРК АСС:
«Реклама в Україні має досить глибоке історичне коріння. Ще в XIX столітті у газетних виданнях з'являлися публікації рекламного змісту. Переважно то була інформація стосовно нерухомості та виходу в світ книжкових новинок. Із розвитком суспільства та технічного прогресу, вдосконалювалась і реклама. Вона стала не просто додатковою послугою, яку колись надавало друковане видання, а розвинулась у окрему сучасну галузь.
Рекламісти, які професійно та відповідально ставляться до своєї роботи, намагаються не лише іти в ногу з часом (вдосконалювати рекламні конструкції, застосовувати новітні технології тощо), а і подекуди експериментувати, придумуючи нові рекламні підходи. Чи змінюється все в кращу сторону?... Час покаже. Чи можна говорити, що за час свого розвитку в Україні реклама змінилась на краще? Звісно так!
Якщо говорити про наш, чернівецький, рекламний ринок та нашу компанію, як одного з гравців цього ринку - в загальному можна зазначити, що ми вдосконалюємось, модернізуємось, працюємо так, щоб замовник отримав результат з нашої спільної роботи і мав бажання повернутись до нас знову. Найбільш цінним для нас є те, що більшість наших клієнтів переходять в статус не просто постійних партнерів, а друзів компанії. Це один з великих плюсів роботи на ринку відносно невеликого міста.
Чого зараз прагнуть наші клієнти? Напевно, як і завжди - результату. А в умовах нинішнього економічного становища це стало як ніколи актуальним бажанням. Рівень фінансових можливостей дещо знизився, тому зараз завдання рекламістів полягає в оптимізації рекламних бюджетів та досягненні максимальної ефективності навіть при мінімальних фінансових можливостях. Тут в нагоді стають не лише нові технологічні можливості, а і навіть відчайдушні креативні ідеї. І повірте, в нашій компанії вони є, і будуть».
Читайте також: 23 жовтня - День рекламіста
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами