Ігор Баб'юк, політолог, експерт з виборчого законодавства:
«Політична кампанія дуже потужно активізувалася. Хоча насправді вона стартувала з початком пандемії. Тоді гучні заяви виникали від міського голови та голови обласної адміністрації. Також представники різних політичних сил надавали допомогу лікарням. Фактично, вони вже тоді піарилися.
Зараз вона набуває більше обрисів, додається політична реклама. До початку виборчого процесу майбутні кандидати у такий спосіб не порушують закон. Сьогодні це просто самореклама, а з початком кампанії всі білборди без маркування, політичні заходи – все це будуть відстежувати та притягувати до відповідальності в разі порушення законодавства.
Вважаю, що політики не зарано розпочали передвиборчі процеси. До прикладу, дехто з кандидатів вперше пробують себе в політиці, їх ніхто не знає і їм потрібен час для «розкачки». Або ж знають окремих представників та не чули про те, що вони створюють політсилу.
Легше класичним партіям, які існують тривалий час. Про них знають. Складніше тим, хто лише виникає зараз.
Комітет виборців є прихильником того, щоби відмовитися від великої публічної реклами. Заборонити білборди, купувати телевізійні передачі, канали тощо. Аби поставити кандидатів у рівні можливості. Натомість треба більше організовувати публічні зустрічі.
Водночас неформальний підкуп виборців був, є і буде. Це може бути будь-який благодійний фонд, що не має умовної прив’язки до кандидата, який буде купувати голоси гречкою, сувенірами, акціями, на яких «випадково» з’явиться кандидат. Але він же при цьому не буде організатором дійства. Технологій є маса, як можна купувати виборчі голоси».
Читайте також: Чернівці без води через помилку 50-річної давності: Продан пояснив причину аварій на водогоні
Новини ІА АСС є у Viber
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами