Наразі вже розроблено порядок впровадження АСОП (автоматизована система оплати проїзду), правила користування системою в електро- та автомобільному транспорті. Все передбачено у регуляторному акті, який департамент транспорту та окремих питань комунального господарства міськради планує подати на виконком у березні. А після – розпочати конкурс на визначення оператора електронного квитка. Про це йшлося сьогодні, 15 лютого, на засіданні виконавчого комітету Чернівецької міської ради, розповідає Медіа агентство АСС.
Читайте також: Маршрутки для школярів: у Чернівцях лише частина перевізників дотримується пільги
Як зазначив директор департаменту транспорту та окремих питань комунального господарства міськради Петро Лисак, за модель впровадження е-квитка у Чернівцях брали досвід інших українських міст.
«Щодо встановлення валідаторів у транспорті, то ми використовуємо практику інших міст. Оператор, який визначиться на конкурсі, виступатиме інвестором – він влаштовує електронні системи, забезпечує технічну підтримку, незалежно чи це комунальний, чи приватний транспорт», - зазначив управлінець.
Щодо термінів запровадження такої системи оплати проїзду у Чернівцях, то навіть Львів йшов до цього тривалий термін, додав заступник Чернівецького міського голови Євгеній Маховіков.
«Щодо е-квитка, то тут є багато варіантів. Наразі – це локальна карта з локальним чіпом. І головне – там буде той софт, який і дозволяє запрограмувати під окрему карту окремий статус людини – чи то дитина, чи то студент тощо, відповідно, пробивати відповідний тариф. Відтак це складна і по часу тривала процедура.
Ми плануємо почати впровадження електронного квитка якраз з пільгових категорій, а загальний проїзний, загальна карта, буде пізніше реалізована. Це я розглядаю як чіткий інструмент контролю пільгових категорій», - сказав Маховіков.
За його словами, відповідно до чинного договору з перевізниками, вони зобов’язані встановити валідатори у випадку впровадження у місті е-квитка.
«Електронний квиток, в принципі, вбиває поняття пільговий маршрут, він стане непотрібним. Всі маршрути перетворяться, грубо кажучи, і в пільгові, і не в пільгові, тому що там йтиме чіткий облік пасажирів», - додав заступник.
Наші новини є у Facebook
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами