Це поки перший та єдиний комплекс в Україні.
Він уже пройшов тестовий режим, за місяць експлуатації не виникало жодних збоїв.
Наразі закінчується розробка спеціального модема, пише ІА АСС.
«На один з’єднувач можна під'єднати одну автівку (Тесла, Ягуар, Мерседес, Ауді), і буде подаватись потужність 160 кВт. Якщо авто має батарею на 90-100 кВт – то час зарядки може займати лише 15 хв», - розповідає власник зарядної станції Георгій Пилипчанський, директор МПП «Супутник».
Наші новини є у Facebook
Станція знаходиться за Чернівцями у приміському селі Чагор на міжнародній трасі. Зі слів підприємця, найбільшою проблемою у таких новаційних проектах є слабкі мережі. Перевагою цієї системи є те, що вона може обслуговувати автівки всіх моделей та типів, що зараз є на ринку.
«Для клієнта зараз зарядити авто вартує 5 грн за 1 кВт. Як тести пройдуть, то ми переглянемо ціну. Певне, збільшимо, але не на багато. Все одно у нас буде найнижча пропозиція. Ви порахуйте, Nissan Leaf на 100 км витратить 15 кВт – це 75 грн. Це ж авто на бензину - 270 грн. Тобто на 200 грн дорожче. Вигода є. Та й зрештою, тут вже інша філософія пересування. Хто покатається кілька днів на електромашині – не захоче пересідати на звичайну автівку. Це і комфорт, і економія із відвідуванням сервісів, менше доводиться тиснути на гальма, адже машина саме переходить у режим рекуперації (генерування енергії)», - додав Георгій Пилипчанський.
Читати: Україна забороняє імпорт електроенергії з Росії та Білорусі
Бізнесмен відкрив станцію на прохання своїх колег. Зрештою, він сам та його родина вже кілька років теж користуються електрокарами, а інфраструктури для таких авто – вкрай мало. А користуватись, як інколи трапляється, подовжувачем із квартири – небезпечно, а сам процес зарядки триває дуже довго.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами