Ліцеїсти презентували власні проекти на цю тему, над якими розмірковували протягом останніх кількох місяців. Тож, яким бачать ідеального сучасного учня однолітки та педагоги, стало цікаво дізнатись і нам.
Альберт дуже хотів би стати ідеальним учнем. Та вважає: для цього йому бракує часу на спорт і хобі. Навчання, буває, забирає в ліцеїста по шість годин на день. Альберт Чіпель, учень 10 класу, ліецю№1: На жаль, в мене не виходить поєднати, бо занадто багато задають домашнього завдання.
Дев’ятикласниця ліцею Настя про ідеального учня підготувала цілий проект. Настя Скоробогатова, учениця ліцею№1: Для мене ідеальний учень має бути працелюбний, він має поважати роботу вчителів, виконувати домашнє завдання, цікавитись іншими захопленнями.
А от її опонентки переконані: ідеальний учень - це передусім гармонійна людина, тому має відшукати баланс між навчанням та часом на особисті захоплення. Надія Яковенко, учениця ліцею№1: Не лише навчання має бути, а мають бути якісь захоплення, бо вчиш, вчиш, а далі що? Далі – якісь мрії мати і в чомусь досягати своєї мети.
Поки учні розмірковують, як стати ідеальними, педагоги ними захоплюються. Ганна Букатчук, заступник директора ліцею №1: Кожен із наших ліцеїстів – по-своєму – ідеальний. Я, як учитель, по-свому навчаюсь в своїх дітей. Наприклад, інформаційні технології, діти це краще знають, ніж ми. Тобто, для мене вони ідеальні тому, що вони це знають.
Психолог ліцею пошуки ідеального учня вважає марними, бо каже – усе це – стереотип. Сучасних учнів пані Наталя вважає цілеспрямованими та прогресивними. І цього, каже – досить, щоб бути гармонійними і успішними. Наталя Ткач, психолог ліцею№1: Вони розумники, і я їм заздрю, що вони такі. Вони не терплять не мовчать і це в першу чергу, їхній здобуток і їхній плюс, бо ми були не такими.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами