В найближчому часі карантин закінчиться і тоді споживачі, які своєчасно не оплатили рахунки за електричну енергію перед ТОВ «ЧОЕК» стикнуться з наслідками їх бездіяльності – накопиченням заборгованості, штрафними санкціями та припиненням електропостачання.
Після закінчення карантину, у разі несвоєчасної оплати спожитих кіловат, побутовий споживач зобов’язаний додатково сплатити ТОВ «ЧОЕК» пеню. Тим часом юридичні споживачі при наявності заборгованості мають оплатити не тільки пеню, а й інфляційні втрати та 3% річних згідно «Правила роздрібного ринку електричної енергії» та Цивільного кодексу України (ст. 549 та 625). При цьому при наявності заборгованості наша компанія матиме законне право звернутись до суду, щоб стягнути борг. Нагадуємо, що після задоволення позовних вимог, на споживача покладаються витрати зі сплати судового збору.
Згідно закону «Про виконавче провадження» при накопиченні заборгованості, в тому числі за електроенергію, на боржника накладаються такі заходи примусового виконання як : заборона виїзду за кордон; опис, арешт, конфіскація майна та стягнення заробітної плати, пенсії та іншого доходу боржника.
Зверніть увагу на те, що боржникам буде припинено постачання електроенергії згідно з вимогами законодавства: юридичним споживачам – при наявності заборгованості, побутовим – після закінчення карантину. А це призведе до додаткових фінансових витрат для споживачів. Оскільки крім оплати заборгованості за використану електроенергію споживач повинен відшкодувати витрати за повторне підключення до електромережі.
Отже, щоб не мати зайвих і непередбачених фінансових витрат та не бути відключеним від електропостачання, відповідально споживайте електричну енергію та вчасно та в повній мірі розраховуйтесь за спожиті кіловати.
На час карантину наші клієнти можуть розрахуватись за електроенергію не лише через термінали у банківських відділеннях, а й онлайн, не виходячи з дому. Зокрема:
Партнерська публікація
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами