Нагадаємо, на Буковині тривають роботи на пунктах пропуску «Дяківці» та «Красноїльськ». Їх планують повноцінно відкрити до кінця осені. Про це раніше повідомляв заступник міністра інфраструктури Мустафа Найєм.
Новопризначений голова Чернівецької ОВА Руслан Запаранюк проінспектував будівництво пунктів пропуску. Про стан готовності обох об'єктів він розповів у своєму Телеграм-каналі.
Роботи там наразі призупинені через затримку фінансування. За словами очільника області, готовність пункту близько 75%.
«Розбираємось з ситуацією на місці та розпочинаємо координацію процесу. Одразу провів телефонну розмову з заступником міністра інфраструктури Мустафою Найємом та оперативну нараду з Начальником Чернівецької митниці Михайлом Товтом. Колеги запевнили, що наступного тижня роботи мають поновитися, питання з фінансуванням вирішується, усі задіяні органи, включно з підрядними організаціями, відповідальність усвідомлюють», - йдеться у повідомленні.
Отримуйте новини в Telegram
Стан справ на будівництві пункту пропуску «Красноїльськ» краще ніж на «Дяківцях», стверджує голова ОВА. Сам пункт пропуску вже майже завершено, навіть завезені меблі. Будівельники працюють, а до облаштування долучилися навіть мешканці Красноїльської ОТГ. Мешканці селища готують землю на території пункту до засівання газонів і клумб.
«Якщо сам пункт пропуску вже майже готовий, то під'їзні шляхи треба добудовувати. А це потребує додаткових коштів і часу, якого обмаль. Питання вдалося зрушити з місця. З наступного тижня має продовжитися прокладання дороги», - повідомив Запаранюк.
За даними Мустафи Наєма, з початком війни та закриттям портів лише через пункт пропуску «Порубне-Сірет» проїхало майже 22 тисячі транспортних засобів, що майже втричі більше ніж за цей самий період торік. За його словами, вантажний пункт пропуску «Порубне» «об’єктивно не справляється з таким потоком транспорту: черги з обох боків кордонів сягають десяти-п'ятнадцяти кілометрів». Відтак, тривають роботи, аби відкрити два повноцінних вантажних пункти пропуску – «Дяківці» та «Красноїльськ», які перетворилися на довгобуди.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами