У новому випуску Forbes Ukraine за липень-серпень 2020 року журнал відібрав 100 брендів, «в основі яких є любов до рідного міста, села, місцевості. Ці приклади говорять: пристрасть працює». Чернівецька область представлена тут брендом Міжнародний поетичний фестиваль MERIDIAN CZERNOWITZ, пише ІА АСС з посиланням на Фейсбук-сторінку Meridian Czernowitz.
Бренд – це сукупність всіх проявів, за якими його носій прагне бути впізнаваним.
«Потрапляння у «Forbes Ukraine» - це капіталізація не тільки бренду Meridian Czernowitz, а й усієї області, – запевняє президент «Меридіану» Святослав Померанцев. – Світ бачить наше сучасне обличчя та асоціює з інтелектом, культурою, літературою. Дякую ініціативній групі, робочій команді, партнерам та друзям «Меридіану». А ще своєму дядькові Ігорю Померанцеву, який благословив мене йти саме цим шляхом».
Читайте ще: Цьогоріч фестиваль Meridian Czernowitz відбудеться у зміненому форматі
«Для команди MERIDIAN CZERNOWITZ це цілком заслужене визнання, – стверджує член ініціативної групи фестивалю, письменник і перекладач Сергій Жадан, – а для Forbes – правильний стратегічний хід включати до цього списку не лише алкогольні бренди, політичні чи економічні проєкти, а й культурні. Це правильне розуміння того, що відбувається у суспільстві й на що воно орієнтується. А для Чернівців це б могло бути ознакою того, що «Мерідіан» слід підтримувати і шанувати, тому що це пам’ятка, емблема міста. Мені страшенно симпатично, коли міста асоціюють не з певними одіозними політиками чи економічними або фінансовими монстрами, а з такими культурно-гуманітарними чи освітніми ініціативами», – додає письменник.
Отримуйте новини в Telegram
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами