Щорічно 19 березня свій "професійний день" відзначають клієнти у всьому світі. Це свято з'явилося у 2010 році за ініціативи підприємців з Латвії.
Запровадити День клієнта вирішили для того, аби вшанувати споживачів сфери виробництва товарів і послуг. Вважають, що таке свято допоможе їм відчути свою важливість. А ще, цей день варто розглядати як подяку клієнтам за те, що вони користуються виробленими послугами та товарами.
Традиційно у Міжнародний день клієнта у багатьох закладах проводяться урочисті заходи, розіграші призів серед відвідувачів, різні акції тощо.
Читати ще Як американські технокомпанії борються з фейками про COVID-19
Багатьом відома знаменита фраза «клієнт завжди правий», англійською вона звучить так: The customer is always right. Ця фраза з 1924 року стала девізом мережі магазинів Гордона Селфріджа в США і Великобританії. Він намагався підкреслити в свідомості своїх працівників сенс і важливість клієнта для виживання свого бізнесу, за прикладом швейцарця Сезара Рітца, який висунув схожий девіз - «Клієнт ніколи не буває неправий» для мережі своїх готелів «Рітц» в Європі, розуміючи, що хороші відносини з клієнтом - основна умова не тільки для виживання його бізнесу, але і для прибутковості всього підприємства.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами