Філософія знаків, колір, шрифти, код – розробники вивчили всі параметри існування та розвитку Чернівців і представили бренд-стратегію міста, пише Медіа агентство АСС.
Аби сформувати комплексне уявлення, фахівці акцентували увагу на емоціях, думках, спогадах, традиціях, асоціаціях. Провели опитування, анкетування.
Робота тривала понад пів року і фінансувалася за грантові кошти.
Отримуйте новини в Telegram
«Ми почали працювати у жовтні. Ми врахували всі кількісні та якісні показники. Згадки в медіа, відчуття городян та туристів. Спілкувались з різними верствами населення, ВПО. Ці висновки увійшли у позиціювання, а відтак на цій базі розробили нову айдентику. Ми хотіли візуалізувати всі сенси і сильні сторони міста, яке б відокремлювало його від інших міст», - каже Дарія Маркова, брендстратегиня.
Чернівцям притаманна своя унікальна атмосфера, архітектура, історія, мультикультурність. Це про спокій і затишок, креатив і прогрес, консерватизм і новації.
Кольори обрані такі, які характерні для регіону – червоні, коричневі, зелені, помаранчеві. Адже дизайн – візуальний тон голосу, кажуть розробники, а Чернівці - мозаїка культур.
«Бренд нам потрібен у всіх напрямках промоції міста та позиціювання, для розвитку туризму. Важливо, як нас сприймають закордоном, потенційні інвестори. Тендер виграла організація з Житомира - агенція OCB Agency. Після громадських слухань ми отримали такий результат. Будемо ці символи використовувати у щоденній роботі – вивіски, вказівники, офіційні портали, у всіх публічних площинах», - розповів Сергій Бостан, керівник Департаменту соціально-економічного розвитку та стратегічного планування.
Заходи з розробки бренд концепції проходили в межах програми міжнародної співпраці EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП за співфінансування Європейського Союзу та уряду Німеччини.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами