У «Міській дитячій поліклініці» Чернівців вже незабаром планують запустити роботу call-центру. Про це пише Медіа агентство АСС з посиланням на Facebook-сторінку Управління охорони здоров'я Чернівецької міської ради
Читайте також: Ковід-лікарні Чернівців заповнені на понад 50%: у реанімації перебувають 25 осіб
«Діяльність сall-центру дозволить не втратити жодного телефонного дзвінка, уникнути «зайнятих» ліній завдяки одночасній роботі кількох операторів, підвищить рівень сервісного обслуговування пацієнтів та доступність вторинної спеціалізованої медичної допомоги», - йдеться у повідомленні.
В управлінні додають, що багатоканальний телефонний зв'язок надасть можливість швидко записатись на прийом через електронну систему до лікарів-фахівців вторинного рівня.
Наразі для злагодженої роботи call-центру на підприємстві проводяться навчальні тренінги, семінари та підготовка координаторів центру.
Наші новини є у Facebook
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами