Нагадаємо, 12 липня з виконавцями послуг з прибирання та підмітання вулиць Чернівців остаточно підписали необхідні договори. Зазначимо, що територію Чернівецької міської громади поділили на 10 лотів. Про це раніше писало Інформаційне агентство АСС.
Читайте також: Кавуни, поліція і крики: у Чернівцях провели рейд по стихійній торгівлі
Відтак, щоб перевірити якість та своєчасність виконання робіт, які впливатимуть на розрахунок з управлінською компанією, представники департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради проводять рейдові виїзди на території, які обслуговують переможці, фіксуючи порушення та складаючи відповідні акти, пише ІА АСС.
Як зазначив заступник міського голови Василь Зазуляк, договори, які укладалися з переможцями тендерів ретельно й довго опрацьовувалися – там прописані чіткі правила роботи й, відповідно, санкції за невиконання робіт.
«Пропрацювали правила для того, щоб ми, справді, могли вимагати від переможців тендерів надання тих послуг, за які ми готові платити. Ми не вимагаємо нічого неймовірного – всі роботи, які ми просимо виконувати, вони всі оплачуватимуться згідно з актами виконаних робіт.
Але, на жаль, ми вже бачимо, що не всі переможці сумлінно виконують свою роботу. Тому хочемо також нагадати управлінським компаніям, які обслуговують свої лоти, що вони будуть оштрафовані за невиконання своїх робіт, якщо ж порушення будуть системними, ми розриватимемо угоди і шукатимемо вже тих, хто зможе за ці гроші достойно виконувати покладені на них роботи», - зазначив посадовець.
Сьогодні, 6 серпня, рейдова група департаменту, до якої також увійшли й представники ЗМІ, перевірили, як прибирають вулицю Джержика у Чернівцях. Ця територія закріплена за ПП «Порядок в домі 11».
Заступник директора департаменту інфраструктури та благоустрою Олексій Голованов демонструє тут неприбрані з середи змети, сміття та нескошені газони. Чиновник розповідає, у цього переможця вже неодноразово виявляли порушення, складали акти та застосовували санкції.
«Якщо говорити про літо, то у договорах прописано – літнє утримання прибардюрних територій та тротуарів, прибирання та покіс газонів, прибирання смітників. Це те, що ми вимагаємо від управителів робити якісно і вчасно. І це те, за що ми платитимемо гроші», - зазначив Олексій Голованов.
На місце виявлених порушень для відповідних пояснень представники департаменту викликали керівника ПП «Порядок в домі 11». Чоловік з’явився, як і обіцяв телефоном, через 20 хвилин.
«У тому році на цю територію було виділено 2,5 млн. грн., у цьому лише 1,3, тобто в рази менше. По договору ми маємо прибирати тричі на тиждень, хоча ми робимо це щодня. Є такі дороги і вулиці, під час злив вся піщана суміш змивається в одне місце, вітер обриває гілки та листя, і триразового прибирання не вистачає, тому й виникають такі ситуації, що вулиці забруднені. Ми у першу чергу намагаємося прибирати центральні вулиці міста. Двірники не встигають», - пояснює Михайло Кисилиця, директор управительської компанії.
Дивіться нас на YouTube
Представники департаменту виписують керівнику черговий акт про порушення.
«Щодо санкцій. Якщо ми виявляємо під час перевірок разове порушення – ми маємо право зняти 20% оплати від тієї території, яка має прибиратися, - продовжує заступник директора департаменту інфраструктури та благоустрою Олексій Голованов. - Якщо на цій самій території впродовж звітного періоду буде повторне порушення – ми можемо усю локацію зняти з оплати. У випадку численних порушень - взагалі розірвати договір і розпочати пошук іншої управлінської компанії».
Під час інспекції вулиці Джержика до журналістів звернувся чернівчанин, який мешкає у мікрорайоні «Роша», та просив звернути увагу на прибирання вулиці Заставнянська, де тривалий час не неприбрані змети та некошена трава на тротуарах. Ця територія також знаходиться під управлінням ПП «Порядок в домі 11». На момент приїзду рейдової групи на місці вже працювали двірники цієї управительської компанії.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами