Слухач: питання транспорту у Чернівцях. Попереджали перевізників, що у разі страйку,з ними розірвуть договори. Скажіть, чи будуть вони покарані за цей страйк?
Олексій Каспрук: Ситуація наступна. Що таке розірвання договору, це не є фізична процедура,коли директор департаменту рве договори на шматки. Ми листом попереджаємо перевізника, що договір з ними розірвано. Такими листами вони попереджені 16 травня. Тепер ми будемо пропонувати перевізникам укладати нові договори, де буде більша відповідальність за його порушення. Десь ми розуміємо, що нам треба скоротити маршрути по відстані, щоб зменшити інтервал по руху і не підняти тариф вище 4 гривень. Ми розуміємо, що частину маршрутів нам треба скоротити, бо вони накладаються на тролейбусні маршрути і на інші автобусні маршрути. Вони забирають платоспроможного пасажира і роблять збитковими всі підприємства. Хочеться,що десь 20% транспорту автобусного в місті – це був транспорт комунальний, щоб ми могли перекривати найбільш проблемні маршрути комунальним транспортом,щоб ми могли покарати перевізників.
Людмила Григорчук: Тобто зараз їх не покарають?
Олексій Каспрук: Чому? Буде штраф, там невеликий штраф,але будуть підписані нові договори з більш жорсткими покараннями.
Василь Продан: Я думаю, що нам треба купувати доступний електротранспорт, ні в якому разі не купувати такі тролейбуси, як купили останні 4-ри. Вони ламаються дуже. Такі машини згоріли в Сімферополі, зупиняються такі тролейбуси у Чернігові, у Сумах, якщо виробництвом тролейбусів займаються непрофільні підприємства, то так і виходить. Ми корпус отримуємо з Білорусі, електроніку – з Молдови, то як ми підтримуємо вітчизняного виробника? Думаю,що нам треба придбати до наступного року до 80-ти тролейбусів з Європи, забезпечити весь центр таким транспортом, щоб був виключно електротранспорт у центрі. А вже довозити з околиць автобусами. Це і якість екологічна покращиться. А щодо покарання, то звичайно, це треба робити, раз це прописано у договорі.
Василь Продан: Але я хочу сказати, що мер сам просив виконком піднімати тарифи на проїзд у маршрутках, і на сесії говорив, що тариф має піднятися. 17 квітня цілий день відбувався виконком і по суті 9 членів виконкому, в тому числі Олексій Каспрук і я, проголосували за тариф у 5 гривень. Потім міський голова різко міняє свою позицію, передумав піднімати тариф. Я думаю, що саме це викликало таку реакцію перевізників, тому що вони побачили, що і мер, і секретар готові були до підняття тарифу.
Слухач: чи плануєте ви мати на базі ЧТУ мати мікроавтобуси і автобуси?
Олексій Каспрук: Я підтримую позицію, що на центральних вулицях має їхати електротранспорт, але я не впевнений, що нам треба вкладати наші гроші у купівлю бувших у вжитку тролейбусів, у нас є 90 тролейбусів у тролейбусному депо, але у нас брак водіїв тролейбусів. Сьогодні не думаю, що варто вкладати гроші, щоб купувати десятки вживаних тролейбусів і вони ламаються ще частіше, ніж тролейбуси нові, тому в будь-якому випадку це не вирішить проблему. Це буде вкладання грошей у металобрухт і це не вирішить питання периферійних маршрутів. Тому нам таки треба мати свої автобуси комунальні.
Читати ще: В.Продан: депутати приймають під тиском громади рішення, які шкодять місту
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами