На це питання складно відповісти навіть головним героям цього конфлікту.
Далі - друкопис програми «Суть Речей» на Радіо 10 від 31.05.2018
Слухач: Чи можливе між вами примирення? Чи це війна, в якому має перемогти «Рідне місто» чи «Народний Фронт»?
Василь Продан: Не може йти мова, щоб хтось когось переміг. Зважаючи на те, що Олексій Павлович заявив з першого дня, що наша фракція має бути в ізоляції, ми неодноразово пропонували разом, спільними зусиллями вирішувати міські проблеми, але чітко міський голова з самого початку нас відокремив. Наприклад, при формуванні виконавчого комітету запропонував з 5 фракцій кандидатуру, а з «Рідного міста», з єдиної фракції, не запропонував. Мало того, на всіх ефірах він заявляє, що з «Рідним містом» йому нема про що говорити.
Я з Максимом Бурбаком сьогодні під стінами Ратуші також про це говорив, але він мені сказав, що співпрацювати з нами він не буде ніколи. Точно така ж позиція і у міського голови. Але якщо він згідний спільними зусиллями працювати на розбудову нашого міста, то ми тільки за, адже ми не хочемо нікого знищувати, рух на знищення – це рух в нікуди. Якщо міському голові потрібна допомога, то ми готові це зробити. Але міському голові не виходить керувати містом так, щоб чернівчани себе відчували в комфорті.
Читайте ще: Ремонт вулиці Руської затримують тролейбусні маршрути
Олексій Каспрук: У нас конфлікту нема. У нас просто абсолютно різні світогляди. Група Василя Продана – це група бізнесменів, які зорієнтовані на вирішення земельних, власних питань, шкурних інтересів, купити якомога більше землі за каденцію, для себе. Вони чітко заявляють, що вони готові приватизовувати комунальні заклади: «Теплокомуненерго», «Чернівціводоканал». Ми чітко розуміємо, що після приватизації все одно за все будуть платити чернівчани, але впливу громади на ці підприємства не буде ніякого.
Вони чітко заявляють, що всюди мають бути їхні люди. У виконкомі, у госпітальній раді. Для чого скуповувати виборців за гречку, за гроші, користуватися червоними ручками, щоб ставши депутатом захищати простих людей? Захист людей – заочний. Я хотів їх спитати, крім проекту тунелю, що ви зробили за три роки каденції для Чернівців? Те, що можна помацати, пощупати, відчути, що ви чітко згуртувалися, прийшли до мера і сказали, щоб ми робили саме так, бо це добре. А мер би не схотів. Вони кажуть, що не дозволяють мені красти, борються з корупцією. Неправда. Вся корупція у сесійній залі, бо саме там приймаються всі рішення.
Василь Продан: Олексій Павлович багато говорить речей, яких не існує в принципі. Є такі гарні приклади, коли можна побачити, правду мер говорить чи ні. Всі ми пам’ятаємо румунські тролейбуси, скільки їх мало бути, сто, двісті чи триста. Вони мали прийти, говорили, що йдуть перемовини з мером, їхали посли... Слова Олексія Павловича дуже часто розходяться з реальним станом справ. Якщо Олексій Павлович хоче, щоб у нас все було комунальним, то це має працювати на громаду, а останні три роки громада працює на комунальні підприємства. Сотні мільйонів гривень виділяється на підтримку комунальних підприємств.
Олексій Павлович каже, що ми хочемо приватизовувати, але чуємо від замміністра, який каже, що місцева влада хоче передати в концесію аеропорт.
Людмила Григорчук: Питання мера, що зробили конкретно для міста?
Василь Продан: Всі питання по громадському транспорту, всі тролейбуси, які були закуплені лише тому, що депутати проголосували за певну програму і виділили на це кошти. І взагалі, всі кошти, які виділяються, то вони виділяються депутатським корпусом і розподіляються. Ми минулого року 51 млн виділили на ремонт доріг, а підлеглі Олексія Павловича за 9 місяців змогли використати лише 11. Ми звертаємо на це увагу, кажемо про це на сесіях, треба підтягати роботу департаментів.
Вам буде цікаво: Олексій Каспрук і Василь Продан вперше зустрілися разом у прямому ефірі
Людмила Григорчук: А саме Василь Продан що зробив?
Василь Продан: Той же електротранспорт не просто так з’являється. Я і сьогодні на ефірі кажу, що треба розвивати електротранспорт. Коли ми з керівниками фракцій підписали меморандум на 2018 рік виділити 100 млн грн. на дороги і 50 млн грн. на електротранспорт.
Людмила Григорчук: І про аеропорт...
Олексій Каспрук: Набрехав, навалив різних цифр, сам придумав про триста тролейбусів. Сотні мільйонів гривень, які пішли на підтримку комунальних підприємств, то Василь Сафронович забув говорити, що це була закупка техніки комунальної, яка була потрібна. Це маніпуляції, і щодо того, що завдяки саме йому закупили тролейбуси. І щодо освоєння коштів на дороги, після 10 млн. освоїли ще 11 мільйонів, а потім ще 11 мільйонів освоїли, а 20 млн. грн. не освоїли, бо депутати вирішили ремонтувати дороги з бруківкою без проекту на ремонт мереж. Це все маніпуляція.
Що стосується аеропорту. Це брехня і маніпуляція. Я не знаю, що говорив заступник міністра транспорту. Я знаю одне: будь-яке рішення про передачу в концесію чи передачу в оренду приймається виключно радою міською, депутатами міської ради. Якщо хтось і збирається передати в концесію аеропорт, це може зробити лише депутатська більшість.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами