Слухач: Торік зробили перерозподіл коштів з ремонту вулиці Гагаріна. Мер сказав, що зарезервувати ці кошти неможливо, обіцяв почати ремонт на початку 2018 року. Коли почнуть роботи?
Олексій Каспрук: Гагаріна починають в перших числах червня, по Руській, на жаль, технічна проблема виникла. Тролейбусне управління попередньо погодило, що вони зможуть більшу частину тролейбусів перевести в колишнє ДЕПО на проспекті Незалежності, на 2-3 місяці, поки ця горловина буде ремонтуватися. Бо частину робіт треба виконувати відкритим способом, розривати вулицю повністю і тролейбуси будуть мати проблеми з виїздом на маршрут. Але буквально зараз тролейбусники сказали, що у них таки так не вийде, будемо шукати технічне рішення, як виконувати ремонт мереж. Це найбільш проблемна ділянка нашого міста, напевно, з центральних вулиць. Але найбільша проблема не бруківка, не асфальт, який можна покласти за кілька днів. Найбільша проблема - це каналізаційні, водопровідні мережі, які знаходяться у жахливому стані, частина ще австрійського періоду і ми без їх заміни не можемо нічого зробити з дорогою. Минулого року ми розкопували дорогу більше 20 разів, і з кожним роком, ми розуміємо, таких розкопок буде більшати.
Людмила Григорчук:Пане Василю, як ви вважаєте,яким чином краще будувати дороги у місті? Капітально будувати всі дороги відразу, чи потрохи ділити такі серйозні об’єкти на кожен рік?
Василь Продан: Вважаю, що абсолютно правильно робити дороги, а не латати, треба капітально ремонтувати, де можливо реміксером, де неможливо,то робити в інший спосіб, обов’язково треба найбільшу увагу приділяти ремонту доріг, тому що можемо розпорошувати кошти на будь-які цілі, але якщо нема доріг, то не буде ні транспорту, ні інфраструктури, нічого іншого, все починається з доріг, якщо є дороги і проживання комфортніше, і машини не так б’ються, і проїзд набагато швидший, треба робити дороги капітально. Цьому приділяти максимальну увагу, починати треба з магістральних доріг. Ми четвертий рік робимо вулицю Вижницьку. Там не так багато людей живе, щоб такі великі ресурси вкладати і так довго робити. У нас є 4 магістральні вулиці: Хотинська, Руська, Головна , Героїв Майдану. Ці вулиці в першу чергу мають робитися, де їде електротранспорт, де переміщується більше чернівчан.
Людмила Григорчук:Скільки місто може виділити саме на ремонт доріг?
Василь Продан: Якщо робити так, як робиться сьогодні, коли закладають одні ціни, а потім перекладають роками, додають ще десятками мільйонів, як з Богдана Хмельницького. Я думаю, що враховуючи, що у нас на залишку є 200 мільйонів, то ми можемо 150 мільйонів, або мінімум 100 – можемо виділити на дорогу.
Олексій Каспрук: Утопія і абсолютний популізм, незнання ситуації. Поки депутати пишуть меморандуми, ми працюємо. Ми фактично знайшли кошти 50 млн на електротранспорт і на ремонт доріг, і на їх утримання ми плануємо виділити близько 86 млн гривень і ще може додамо за результатами півріччя, якраз буде й 100. Кошторисна вартість ремонту проспекту Незалежності – 45 млн. Якщо ми робимо вулицю Щербанюка з мережами - це 35 млн гривень. Ми можемо зробити проспект Незалежності і Щербанюка і всі гроші у нас закінчаться. Інші вулиці ми навіть не зможемо полатати і прибирати від снігу, поливати і все решту. Ми залучаємо ще кошти з інших джерел, працюємо з державним бюджетом, нам допомагають тоді, коли дають кошти на інші об’єкти,а ми можемо перерозподілити. Це така ж ситуація з закупівлею транспорту.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами