У Чернівцях можуть підвищити плату за проїзд у маршрутках через критичну ситуацію з пальним. Про це на пресконференції розповів заступник Чернівецького міського голови Ігор Крохмаль, пише Медіа агентство АСС.
«Нам вдається втримати на маршрутах міста більше 70% приватних перевізників. Комунальний транспорт працює у штатному режимі практично без оптимізації маршрутів, графіків руху. Вирішення подальшої ситуації пов’язане із наявністю пального та його вартістю», - повідомив посадовець.
Нараз перевізники отримують пальне лімітовано – по 20-30 літрів на автобус. Міська влада постійно комунікує із основними операторами пального, аби комунальний транспорт не стояв у чергах чи суттєво обмежувався у кількості палива. Втім, це не завжди вдається, розповідає Ігор Крохмаль:
«Механізму, щоб якимось чином компенсувати перевізнику вартість придбаного дорожчого пального чи дотувати його, чи якось передати у позику пальне – не існує. Ми з такими перевізниками, які не змогли заправитися, працюємо індивідуально, включаємося, знаходимо пальне і вони виходять на рейс».
Також у приватних перевізників чимало транспорту вилучено на потреби армії, а досить велику кількість водіїв мобілізували.
«Ми маємо війну, повинні розуміти всю ситуацію. Однак потрібно знати, що місто робить все, щоб транспорт курсував, а критична інфраструктура працювала. (...). Є міста в країні, де практично транспорт зупинився, є міста, де він виїжджає в час пік. Ми на сьогодні справляємося, у нас колапсу у перевезеннях немає», - зазначив заступник міського голови.
Медіа агентство АСС є в Instagram
Через здорожчання пального тариф у маршрутках, розміром 9 гривень, стає економічно необгрунтованим, тож ціну будуть переглядати.
«Ми розуміємо, що при незначному підвищенні тарифу, все одно при такій вартості палива вони не покриють свої витрати. В тарифі закладено вартість пального близько 20 з чимось гривень, зараз маємо ціни досить різні. Звичайно, що тариф у 9 гривень залишитися не може.
Закон вимагає процедури. Ми звернулися до приватних перевізників, щоб вони надали нам економічно-обгрунтовані розрахунки. Ми будемо їх перевіряти, і розглядати за процедурою. Таким чином ідуть і інші міста», - сказав Ігор Крохмаль.
За словами посадовця, наразі у Чернівцях на зміну виходять до 50 тролейбусів, збільшувати їхню кількість поки не планують:
«Щоб збільшувати кількість тролейбусів, треба їх мати. Ми були на завершальній стадії реалізації проєкту кредитування Європейського інвестиційного банку, де мали намір закупити 50 тролейбусів. Але війна нам у цьому завадила.
Зараз на зміну виходять до 50 тролейбусів. Вони завантажені на близько 80%, тобто їх вистачає. У разі критичної ситуації – будемо ремонтувати і довипускати машини».
Читайте також: Ситуація з пальним унормується за 3-4 тижні, – Осачук
Ситуація із пальним у місті змінюється щодня. Наразі серйозної загрози для повної зупинки транспорту немає. У разі критичної ситуації приватні перевізники виходитимуть на маршрути в час пік. Чернівецьке тролейбусне управління ж працюватиме у штатному режимі.
«Маємо оптимістичні прогнози (щодо безперебійного постачання палива, - ред.). Змінити логістику одномоментно не можна. Ми повинні також розуміти, що крім громадського транспорту, комунальних служб, завтра повинна виїхати і швидка допомога, поліція, ДСНС, інші служби. Це дуже великий об'єм паливно-мастильних матеріалів. Зараз це вибудовується по-новому. Керівництво держави контролює це питання», - підсумував Ігор Крохмаль.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами