Зараз театр у Чернівцях проходить довгий шлях модернізації. Мова йде саме про внутрішню його складову – розвиток, оновлення, нові простори тощо. Детальніше про ребрендинг Медіа агентству АСС розповів директор Чернівецького обласного музично-драматичного театру імені Ольги Кобилянської Іван Бутняк.
Ребрендинг – це зміна іміджу, він охоплює оновлення айдентики, дизайну, логотипу, маркетингової стратегії та деколи навіть назви.
«Шлях ребрендингу деякі театри пройшли ще до карантину. Зокрема, першими відреагували на це у Києві. Там є невеличкі установи й робити це не так важко, як з великими національними театрами. У нас же на той час ідея ще не була повноцінно розроблена, тому за реалізацію ми взялися нещодавно», - пояснив Іван Бутняк.
Активну модернізацію театр розпочав навесні 2023 року - 27 березня запрацювала сцена-майстерня. А вже 19 серпня почне функціонувати новий камерний простір – сцена-панорама.
Медіа агентство АСС є в Instagram
Зокрема, у новому просторі будуть пропонувати вистави для родинного перегляду, сімейних зустрічей, де після спектаклю можна буде ще залишитись на каву або чай й обговорити перегляд. Поруч також будуть сидіти актори, вони зможуть доповнити розмову.
Оновленням дизайну, спільно із працівниками закладу, займався Денис Левченко. Раніше він працював актором театру, а зараз займається розробкою дизайнів та працює у рекламній сфері.
«Ми кардинально змінили логотип театру. Старий, звісно, був дуже гарний, проте не сучасний і зовсім не адаптований до інтернету. Для соціальних мереж, які сьогодні займають велику частину нашого життя, він, м’яко кажучи, не підходить, оскільки перевантажений. У новому логотипі ми обрали сучасний лаконічний шрифт, окрім того, із графічних елементів – жовта фігура, яка виглядає як світло рампи. Це символізує освітлення подій, які будуть надалі проходити у театрі», - пояснив Денис Левченко.
Новий логотип. На фото - Денис Левченко та Іван Бутняк
Створення мерчу належить до розвитку айдентики театру, оскільки це допомагає зробити його більш впізнаваним.
У закладі представили декілька нових речей, які відвідувачі зможуть придбати у самому театрі або згодом на інтернет-сайті. Зокрема, можна купити брендований одяг, кружки, шопери, значки, наліпки, магніти, флешки та деяку канцелярію.
Новий мерч
Основним кольором закладу тепер буде жовтий.
«Ми вирішили, що у ніші цей колір ще не зайнятий, не тільки у Чернівцях, а у всій країні. Зараз не існує великих проєктів, які б використовували жовтий як основний. Тому сьогодні він буде кольором драмтеатру імені Кобилянської», - поділився Денис Левченко.
Окрім великих змін, увагу приділили також деталям – запрошення у театр тепер мають вигляд відповідно до ребрендингу, окрім того, змін зазнали навіть номерні значки гардероба.
Читайте також: Нова сцена-панорама та «Золоті оплески-2023»: у Драмтеатрі імені Кобилянської розповіли про новий сезон
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами