Окрім цього, керівник ЧТУ розповів про нібито тиск на працівників з його боку, порушення трудового законодавства та приватизацію тролейбусного управління. Відповідне відеозвернення Петро Продан розмістив на своїй сторінці у Фейсбук, пише ІА АСС.
«Мене, як керівника управління, звинуватили у тому, що я чинив тиск на працівників, які працювали за сумісництвом і отримували доплати. Відповідаю, що доплати, які були їм встановлені попереднім керівництвом управління, здійснювалися з грубим порушенням фінансової і бюджетної дисципліни. Вони наносили прямі збитки підприємству. Через ці доплати підприємство щомісячно несло втрати у розмірі 130 000 гривень. Саме після роз’яснення працівникам цієї ситуації на загальних зборах за участі голови профспілки було прийнято рішення, за яке одноголосно проголосували ці сумісники, і впродовж 2 днів вони добровільно написали заяви про відмову від доплат за суміщення. Це рішення оформили протоколом зборів і заяви задовольнили», - розповів Петро Продан.
Дивіться нас на YouTube
«Мене звинувачують у скорочені працівників і позбавлені сімей годувальників, - продовжує керівник тролейбусного управління. – У ЧТУ після проведення управлінського аудиту та аудиту ефективності господарської діяльності було прийнято рішення про упорядкування структури і оптимізації штатної чисельності. На сьогодні затверджено штатний розпис, і, відповідно до нього, ми бачимо скорочення 130 штатних посад, з яких на сьогодні 95 посад – вакантні, а 35 – зайняті працівниками. Цю роботу ми розпочали і провели за участі профспілки та при дотриманні трудового законодавства. Хочу наголосити, що персональні попередження про скорочення штату працівників, які вони отримали (крім водіїв та кондукторів), не є заявами на звільнення працівників з роботи».
«Управлінські заходи, проведені на підприємстві, щодо наведення фінансової дисципліни і контролю змушують ляльководів придумувати нові «фейки» про ЧТУ. Робиться це виключно для розхитування ситуації і формування негативної думки про те, що на підприємстві хаос, порушуються права, і ЧТУ немає жодної перспективи, - резюмує Петро Продан. - Цього разу придумали казку про приватизацію ЧТУ. Наголошую, комунальні підприємства відповідно до законодавства приватизації не підлягають. Не треба це підприємство доводити до банкрутства, воно вже банкрут. Станом на 1 січня 2020 року воно мало збитки у розмірі 30 млн. грн. Тому все те, що відбувається навколо ЧТУ, є зрозумілою реакцією незадоволених на ті позитивні зрушення у бік оптимізації і зменшення збитків».
Читайте також: Думка дня: Керівник тролейбусного управління про збитковість підприємства
За словами керівника тролейбусного управління, підприємство працюватиме у штатному режимі і надаватиме послуги з перевезення пасажирів, не зважаючи на інформаційну кампанію, спрямовану проти нього.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами