Володимир Середюк: Цей страйк, який відбувся у травні, він став певний каталізатором, питання маршрутної сітки, транспорту, воно мусолиться вже дуже давно, але це питання пов’язане з дуже непопулярними рішеннями. Ці укорочення, зміни, обговорювалося в широкому колі, але коли підходило до рішень, то підписувати відмовлялися. Але все ж таки ці рішення треба приймати.
У нас на ринку автомобільних перевезень функціонує близько 240 автобусів, у нас є десь 40 маршрутів. Ми отримуємо десятки скарг щодня про неякісну послугу, порушення, але при моїй пам’яті проводився двічі конкурс і перевізники самі собі розподіляли маршрути, заявлялися по одному на кожен маршрут. Тому всі ці заклики про заміну перевізника не мали сенсу. Зважаючи на всі ці речі було прийнято рішення, якщо у нас досить активно у нас закуповується електротранспорт, у нас навчаються водії, ми повинні рухатися в даному напрямку. Ми маємо підтримувати комунальне підприємство, яке має не лише возити пільговиків, але й має заробляти кошти.
Щоб щось змінити на цьому ринку, то треба щось змінювати. Щоб це струсити, то ми виходили з наступної логіки, де дублювання електротранспортом, то там може бути менше маршруток, найголовніше, щоб маршрутки були на тих напрямках, де вибору нема.
Ми розуміємо, що найближчим часом у нас не буде нових автобусів, бо один автобус коштує більше 2 млн гривень, при тарифі у 4 грн – це нереально їх купити. тому треба перерозподілити ті автобуси, які ми маємо. Адже чернівчани - це і ті, хто живе на бульварі чи проспекті, і ті, хто живе на Калічанці чи Жучці. Вони там взагалі не мають вибору. Тому було прийнято рішення, що ми маємо забезпечити автобусами саме такі мікрорайони. Тому 4, 6 маршрут нарешті мають Богдани, раніше були Пази. Тепер ми маємо конкуренцію, бо є два претендента . маємо конкуренцію на маршруті №5.
Я розумію, що 11 і 12 маршрути – незручно, коли їх немає. Але ми не повинні думати тільки про Південно-Кільцеву чи Героїв Майдану, а маємо думати про все місто.
Тепер вже завершується проект по розробці транспортної моделі, будемо оголошувати тендер, але я застерігав, щоб ми не потрапили у таку ситуацію, коли ми проплатили 2 млн гривень на розробку наукову проекту, а потім прийдуть 10 чоловік і почнуть кричати, що зрада, все неправильно, то цей проект кинуть у шухляду і все. Я сподіваюся, що буде жорстка позиція влади і все буде добре.
Нагадаємо, з метою підвищення якості транспортного обслуговування чернівчан, розвитку екологічного електротранспорту, збільшення кількості транспортних засобів на автобусних маршрутах, де немає тролейбусного сполучення, тимчасово не будуть укладатися угоди на обслуговування автобусних маршрутів №2, №11, №12 та №40 та вносяться зміни у схеми ще 8-ми автобусних маршрутів
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами