Мамализька ЗОШ І-ІІІ ст. Чернівецької області та опорні школи з усіх областей презентували перші результати роботи, які розробили та почали реалізовувати у 2016-2017 навчальному році.
За перший рік роботи школи запровадили змішане навчання, почали залучати додаткове фінансування на проектній основі, активніше включили учнів та батьків в управління школою та планування уроків.
Читати ще: Спершу розробити менеджмент шкіл - потім виділяти кошти - парламентарі
Такими стали результати участі 24-х опорних шкіл у проекті «Пілот 24», реалізованому Western NIS Enterprise Fund та Центром інноваційної освіти «Про.Світ».
За результатами опитування учасників проекту «Пілот 24», понад 90% вчителів, що пройшли навчання в рамках проекту, розглядають учня як партнера у навчальному процесі.
Понад 95% вчителів почали завжди чи періодично використовувати зворотній зв'язок від учнів для покращення уроків. При цьому усі школи почали застосовувати змішане навчання: уроки, що поєднують різні види практичної діяльності, у тому числі з різних предметів та за участі команди вчителів. Низка шкіл також почали залучати батьків до проведення уроків, організовувати майстер-класи для учнів, запросили іноземних волонтерів для викладання англійської мови.
«Цю роботу було б неможливо зробити, якби у нас не було підтримки Western NIS Enterprise Fund. Ми хочемо, щоб наша суспільна праця та отримані вами знання стали досвідом, яким ви будете ділитись . Ми прагнемо, щоб ця нова українська школа була другом для дитини, щоб діти з радістю ходили до школи і їм було цікаво. Учні отримують освіту не від міністерства, не від департаменту - вони ходять до школи до вас» - зазначив Павло Хобзей, заступник Міністра освіти і науки України.
Нагадаємо: В Чернівецькій області будуть три опорні школи - О. Палійчук
Більшість директорів відзначають, що на початку участі у проекті їхні школи мали звичні для багатьох навчальних закладів матеріальні проблеми: потреба в утепленні та ремонті, відсутність комп’ютерів та інтернету тощо. Та пройшовши навчання з проектного менеджменту, вони змогли вирішувати їх, залучаючи додаткове фінансування.
Стратегії, які розробили і втілюють школи, передбачають трансформації у різних аспектах їхньої діяльності: застосування сучасних підходів до менеджменту у школі, перетворення педагогічного колективу на команду однодумців, і головне – перебудову навчального процесу на користь інтересів учня.
«В центрі реформи середньої освіти повинен бути учень. Правильно побудована стратегія допоможе забезпечити якісно новий рівень навчання, орієнтований не лише на передачу знань, а й на розвиток практичних навичок, критичного мислення, вміння вирішувати проблеми. Сусідні країни вже пройшли такі перетворення, і досить успішно. І ці перші 24 опорні школи, які ми обрали для пілотного проекту, вже показали, що, незважаючи на обмежене фінансування, можна досягти значних результатів у розвитку шкіл та вплинути на освітню реформу загалом», - зазначила Ірина Озимок, Керівник Програми місцевого економічного розвитку Western NIS Enterprise Fund.
Western NIS Enterprise Fund є засновником проекту «Пілот 24» та окрім цього виділив близько 6,3 млн гривень на розвиток інфраструктури шкіл. Також, Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) профінансувало ремонтні роботи у 24 опорних школах на суму 1,5 млн доларів США.
Western NIS Enterprise Fund (WNISEF) – перший в Україні та Молдові регіональний фонд прямих інвестицій з капіталом 150 млн доларів США, заснований за фінансування уряду США через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID).
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами