Просто цього року організатори проекту «Ніч рекламожерів» у якості головного призу підготували подорож на двох до Парижу, яка включає в себе відвідини Діснейленду.
Постійні гості свята вже звикли до сюрпризів та потужних подарунків. Цього року «Ніч рекламожерів» виходить на новий рівень!
13 грудня ви побачите Переродження. Саме таку назву має добірка - 2019 від творця «Ночі» Жана Марі Бурсіко. «Every Year is a rebirth» - це не та реклама, яка змушує нас перемикати канал, або йти на кухню готувати чай. Це справжні витвори мистецтва поєднані з шоу. А ще, у кожного є шанс піти додому не з пустими руками, адже протягом дійства буде розіграно багато призів, і головний серед них - подорож до Паризького Діснейленду!
І знаєте, цього разу головний подарунок не простий, а символічний! Ви маєте нагоду потрапити на батьківщину «Ночі рекламожерів», а разом з цим, здійснити свою дитячу мрію – відвідати Діснейленд!
Читайте ще: «Щоб одягти презерватив, потрібно лише…»: рекламні шедеври
От уявіть: вас з коханою людиною літак доставляє до одного з найромантичніших міст Європи. Протягом трьох днів ви гулятимете Єлисейськими полями та мальовничими вуличками, зробите 1000 і одне фото на фоні Ейфелевої вежі, вип’єте кави з хрумким круасаном, хильнете келих вина і … відірветесь у Діснейленді. До речі, на відвідини парку розваг маєте цілий день!
Ви вже подумки там? Та спершу завітайте на «Ніч рекламожерів» 13 грудня. Муздрамтеатр.
Квиточки незабаром у касі театру на сайті https://karabas.com.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами