Довжелезна колона фур розтяглася на понад 30 кілометрів від міжнародного пункту пропуску, що веде до Румунії, Болгарії і Туреччини. Замість звичних годин, далекобійникам з усієї країни, румунським та турецьким водіям, щоб довези вантаж, доводиться простоювати у черзі тиждень, про це йшлось в сюжеті телеканалу Інтер під час Національного телемарафону, пише Медіа агентство АСС.
Водіям доводиться жити у вантажівках посеред дороги тижнями. Про черги на кордоні вони знають, адже чули від колег, проте змушені їхати саме цим маршрутом:
«Порти закриті. Все ж везуть тепер на колесах. А скільки ти забереш такою машинкою? 20 тонн, все. Не розраховані ці кордони на такий потік», - каже водій фури Валентин.
Отримуйте новини в Telegram
Черга вантажівок зайняла цілу смугу міжнародної траси із жвавим автомобільним рухом. Через це водіям іноді доводиться виїжджати на зустрічку і бути украй пильними, щоб розминутися з авто навпроти.
У далекобійників здають нерви, коли їхні ж колеги вдаються до хитрощів, оминаючи чергу, кажуть представники Асоціації перевізників. Тут порахували: наразі вимушено простоює до тисячі фур. І бізнес через це втрачає.
«За цей період, що він стоїть, він має можливість проїхатись в Болгарію, розвантажитись, завантажитись і бути вже напівдорозі назад. Тобто, якщо ми в місяць робимо чотири ходки, то ми робимо дві, півтори», - зазначив Микола Чорней, голова Ради регіону учасників Асоціації міжнародних автомобільних перевізників.
Вантажі пропускають нон-стоп. Збільшили штат і виділили окремі смуги для бензовозів та вантажів, які швидко псуються, кажуть митники. Вони запевнюють: роблять усе можливе, щоб підвищити пропускну спроможність. Проте від початку війни навантаження на пункті пропуску зросло утричі.
«Українська митниця працює на всю силу. На жаль, наші колеги з Румунії не справляються, тому що і кількість інспекторів в них менша, і територія набагато менша, ніж у нас, плюс контрольні функції інших органів - ветеринарної, фітосанітарної інспекції, вони займають певний час», - розповів Георгій Чік, заступник керівника митного посту «Вадул-Сірет».
На кількох пунктах пропуску із Молдовою ситуація не ліпша, кажуть водії.
Альтернативою може стати реконструкція двох міжнародних пунктів-довгобудів на кордоні з румунською стороною. Кабмін уже виділив 115 мільйонів гривень для завершення робіт. Тож планується, що додаткові пункти пропуску вантажів до Румунії, Болгарії та Туреччини таки запрацюють до кінця осені.
Читайте також всі новини Чернівців.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами