«Головна мета Директиви – надати споживачеві повну та достовірну інформацію щодо витрат палива та викидів СО2. Реальний вплив на довкілля від використання автомобілю стає все більш вагомим фактором при виборі транспорту екологічно свідомих громадян, тому ті виробники, які здійснюють заходи для зменшення негативного впливу на довкілля – мають отримати усі інструменти для належного інформування покупців» – заявив Микола Кузьо, заступник міністра екології та природних ресурсів України з питань євроінтеграції, голова робочої групи.
Законодавчий акт регулює правила маркування нових автомобілів знаками щодо економії палива та обсягів викидів СО2, встановлює вимоги до інформації щодо витрат палива та обсягів викидів СО2, що розміщується в інформаційних та рекламних матеріалах.
Нагадаємо, з серпня етикетки на продуктах мають бути з більшим шрифтом.
Читати ще: Запах, ярлик і ціна: на що треба звернути увагу, купуючи речі для школи.