Цей закон вимагає від виробників надавати більше інформації та подавати її доступно.
Зокрема, закон забороняє використовувати інформацію, що може ввести споживача в оману, зазначена заборона поширюється також на рекламування та представлення харчових продуктів.
Також документ, зокрема, встановлює вимоги до забезпечення розбірливості інформації, у тому числі до мінімального розміру шрифту, яким надається обов’язкова інформація про харчовий продукт.
Читати ще:"Стою тут, бо більше покупців" - продавці стихійного ринку Чернівців (ФОТОРЕПОРТАЖ)
Надання споживачеві інформації стосовно того, чи піддавався харчовий продукт заморожуванню і розморожуванню, а також запровадження однакових вимог до надання інформації про харчові продукти, продаж яких здійснюється дистанційним способом, у тому числі із застосуванням засобів дистанційного зв’язку, та харчових продуктів, які продаються у магазині.
Інформація повинна бути усюди. Дізнатися склад купленого споживач тепер може всюди. Якщо продукт нефасований у супермаркеті, наприклад, борошно, то склад має бути вказаний на мішку, або на окремому стенді поруч.
Термін придатності буде називатися по-різному. Наприклад, з’явиться маркування "Краще спожити до…". Це буде означати що продукт, наприклад – кава, ковбаса або сир – за правильного зберігання ще можуть бути вжиті без шкоди для здоров'я після цієї дати. А продукти, які зберігаються ще довше, наприклад - цукор, сіль, міцний алкоголь або жувальна гумка – можуть взагалі бути без терміну придатності. Це вирішує виробник.
Закон набрав чинності від 6 серпня. Нові етикетки та правила виробники будуть впроваджувати поступово. На це є три роки.
Читати також: Червоні – дієтичні, сині – столові. Що значить маркування на яйцях
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами