Про це повідомляє The Tech Crunch, передає МА АСС з посиланням на Укрінформ.
Тепер додаток впроваджує інструменти, які дозволять користувачам сортувати та фільтрувати свої «запити на повідомлення» — тобто ті повідомлення, які не надходять до основної папки «Вхідні».
Нові інструменти дадуть користувачам можливість сортувати і фільтрувати ці запити за кількістю підписників, підтвердженими акаунтами, брендами, авторами та іншими факторами. Це допоможе автору краще виявляти пріоритетні повідомлення, які можуть бути корисними для роботи та бізнесу.
Крім того, буде додана нова папка «Відповіді на історії», яка збиратиме відповіді за темами.
Наші новини є у Facebook
Параметри «Сортувати та фільтрувати» з’являться у верхній частині папки «Вхідні», де користувачі зможуть сортувати запити за давністю або за кількістю підписників, яких має відправник. Це допоможе виділити, наприклад, повідомлення від брендів, що звертаються з пропозиціями про бізнес-угоди.
Користувачі також можуть вмикати й вимикати інші опції, наприклад, перевірений обліковий запис, бізнес, авторський акаунт, акаунти з певною кількістю підписників тощо.
Ці зміни слідують за іншими удосконаленнями, пов'язаними зі вхідними повідомленнями, які компанія Meta іже внесла цього тижня у WhatsApp, що тепер дозволяє користувачам фільтрувати чати за спеціальними списками.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами