Та не вони одні відповідальніше почали ставитись до природи - тепер дійшла черга і до виробників одягу та аксесуарів. Здавалось би: до чого тут вони? Виявляється, ця галузь теж добряче шкодить природі: купа одягу викидається, для виробів з шкіри та хутра вбивають тварин, та й сам процес виробництва не рідко забруднює довколишнє середовище. Сьогодні бренди почали переформатовувати свій бізнес та шукають більш екофрендлі способи випуску власної продукції.
Про це пише ІА АСС з посиланням на elle.
Так, ряд брендів зробили ставку на використання перероблених матеріалів. Хтось використовує, наприклад, сировину з переробленого пластику, а хтось використовує залишки тканин з власних минулих колекцій.
Варто зауважити, що і до упакування тепер ставляться більш відповідально: гадаю ви вже чули про усі закони та ініціативи направлені на зменшення використання пластику.
Модники і самі почали усвідомлювати, що їм не так багато речей необхідно для створення крутого образу. Сьогодні все частіше роблять ставку на базові речі. А от бренди намагаються розпродувати їх випускаючи капсульні (з малою кількістю речей) колекції. Таким чином бренди ще й підкреслюють свою унікальність та ексклюзивність.
Наші новини є у Facebook
Після локдауну набирає оберти і Resale (тобто перепродаж). І мова йде не лише про секонд-хенди. Відомі марки домовляються з ресейл-платформами, щоб налагодити перепродаж власних товарів.
Поруч з перепродажем зростає у світі й попит на оренду речей. Навіщо ж купувати, якщо ви, наприклад, плануєте всього лише один раз одягти сукню чи смокінг на якесь свято? Шкода ж, щоб річ вкривалась пилом у шафі!
До речі, а ви готові підтримати екотренди?
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами