Із її слів, над цим має працювати технічний персонал. Однак, якщо вчителі прийдуть і витруть в класах пил – в цьому нічого страшного нема, – розповіла Гриневич в інтерв′ю Українській правді.
"Інша річ – у який спосіб це роблять. Мені не подобається, коли ми говоримо загально і проектуємо ситуацію на всю країну", – сказала вона.
Також Гриневич пояснила, що сапання клумб – частина роботи на дослідницьких ділянках.
Читайте ще: Яким має бути вчитель початкових класів: в Україні вперше затвердили стандарти професії
"Тому що якщо є дослідницькі ділянки для вивчення біології, то є навчально-практичні заняття, де діти вирощують рослини і їх сапають. Їх не змушують це робити замість когось, це діяльність, навчальний процес. Треба брати кожну конкретну ситуацію, кого куди вигнали, змусили, наскільки це загрожувало чи ні здоров'ю дітей, наскільки це збігалося із обов'язками конкретного вчителя", – зазначила Міністр освіти.
Як пояснила Гриневич, якщо, до прикладу, адміністрація школи викликала вчительку англійської мови садити квітник, то та може відмовитися і сказати, що цього немає у її повноваженнях.
"Деяким вчителям може бути приємно прийти і посадити квітник, бо вони це люблять", – додала Лілія Гриневич.
Вам буде цікаво: Без домашніх завдань і табелів: зміни у школах з 1 вересня
Для того, щоб стежити за такими ситуаціями, вводять інститут освітнього омбудсмена. Ще один механізм, який створюється, – Державна служба якості освіти.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами