Міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет розповів, що в Україні планують запустити сервіс, який зобов’яже всі держоргани переглянути свої процедури і не вимагати паперові квитанції.
Запустити сервіс мають протягом 1-3 місяців, пишуть Факти
За словами міністра, в Україні викорінюватимуть явище, коли чиновники вимагають від громадян квитанцію про оплату і часто з мокрою печаткою.
– Що б ви не оплачували (паспорт, аліменти, мита і т. п), ви майже завжди не зможете зробити платіж прямо з мобільного додатку або інтернет-банку. Потрібно або платити в місцевих касах або кіосках, або отримувати в банківському відділенні квитанцію, або, в кращому випадку, роздрукувати квитанцію на домашньому принтері, – написав він.
Читати ще Електронні карти пацієнта: коли планують запустити і як працюватимуть
Новий сервіс працюватиме для всіх банків.
– Ми створимо веб-сторінку (наприклад, check.gov.ua), до якої через просте і надійне API зможуть підключитися будь-які українські банки. Користувач заходить на сторінку, вводить номер квитанції — і бачить її на екрані. Якщо потрібно, можна завантажити її з накладеної ЕЦП. Таким чином, ви зможете зробити платіж з Приват24, monobank або іншого банку, отримати номер квитанції і відразу показати його чиновнику, – написав він.
Дубілет додав, що після створення сервісу необхідно буде навчити чиновників ним користуватися.
У Кабміні пропишуть вимоги до генерації номерів цих квитанцій, щоб їх не можна було підбирати перебором.
Також новий сервіс знадобиться і приватному бізнесу, оскільки квитанції просять не тільки чиновники.