У компанії зазначили, що нові вагони матимуть термін служби 50 років - на 20 років більше, ніж наявний рухомий склад. Вони будуть оснащенні сучасними системами керування, що дозволить зменшити кількість обслуговуючого й сервісного персоналу та забезпечити новий рівень комфорту для пасажирів.
«Теперішній рухомий склад базується на старих технологіях із вугільним опаленням, а кондиціонування працює, як правило, лише в русі. Нове покоління вагонів - це інший підхід. У них буде довший термін служби, більше пасажирських місць, а також перехід на електроопалення з удосконаленим індивідуальним керуванням температурою», - розповів очільник філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Олег Головащенко під час розмови із журналістами.
Пасажири цих вагонів зможуть користуватись розетками з розʼємами USB та type-c і бездротовою зарядкою для смартфонів, власним столиком для верхніх полиць - пересувним по горизонталі, а також додатковим умивальником у коридорі вагона.
До того ж один з п'яти вагонів буде інклюзивним та матиме електричний підйомник, пандус для високої платформи та збільшене купе для подорожей пасажирів з інвалідністю на кріслі колісному.
Медіа агентство АСС є в InstagramВартість одного вагона - 95,6 млн грн, що дешевше, ніж в аналогічних у Європі. Водночас вартість обслуговування одного пасажирського місця в перерахунку на термін служби вагона залишається майже незмінною.
Як зазначається, термін постачання таких вагонів - 2,5 роки від моменту отримання виробником передоплати.
За словами представників компанії, оновлення пасажирських вагонів є пріоритетним завданням. Нині в експлуатації - близько 1800 вагонів, значна частина яких щороку вибуває з експлуатації.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами