Про це в Фейсбуці повідомила заступниця міністра оборони України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Катерина Черногоренко, пише МА АСС з посиланням на Укрінформ.
«Цифрова команда Міністерства зробила неможливе можливим. Ми цифровізували паперові бронювання. Взяли накази про бронювання у Мінекономіки та занесли 340 000 записів до реєстру Оберіг. Щоб актуальна інформація про бронь відображалась в електронних військово-облікових документах наших громадян», - зазначила Черногоренко.
Як пояснила заступниця міністра, відсоток людського фактора в помилках ТЦК щодо внесення інформації про громадян до реєстру Оберіг залишається високим і не завжди ТЦК вносять інформацію щодо броні до реєстру.
Отримуйте новини в Telegram
Черногоренко також пояснила як оновити документ в застосунку Резерв+.
«Натисніть три крапки справа від документа. Виберіть «оновити документ». Після цього ви побачите свій актуальний статус. Якщо ваше бронювання було лише на папері, статус «Заброньовано» з'явиться в застосунку. Якщо ваша бронь ще триває, але в застосунку цього не було — новий термін має відобразитись в Резерв+», - розповіла заступниця міністра.
Вона додала, що частину наказів про бронювання не вдалося оцифрувати через відсутність інформації, що ідентифікує конкретну особу. Разом з тим, в Міноборони вже працюють над чітким та прозорим алгоритмом, щоб усі заброньовані громадяни могли отримати актуальний статус в Резерв+.
Читайте також: «Резерв+»: у Міноборони відповіли на найпоширеніші запитання щодо програми
Також вона нагадала, що разом з Мінцифрою та Мінекономіки в Міноборони готуються до бета-тестування послуги електронного бронювання для підприємств.
«Скоро цей процес стане автоматичним і непомітним для громадян», - запевнила Черногоренко.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами