Дві третини клієнтів, які звертаються до системи БПД у цивільних та адміністративних справах – це жінки. Очевидно, що розуміння потреб жінок у сфері правосуддя та ефективне реагування на проблеми, з якими вони стикаються, вимагають від системи поглиблених знань у сфері ґендерної рівності.
«Хто є клієнтами системи БПД? Це найбільш вразливі прошарки населення. Зокрема, це люди, які потрапили у зону військового конфлікту. Більшістю серед внутрішньо переміщених осіб є жінки. Ми маємо зрозуміти, які принципи, зокрема ґендерні, повинні закладати у роботу», – зауважив заступник Міністра юстиції Денис Чернишов.
Читати ще: Незряча буковинка організувала майстер-клас із вивчення шрифту Брайля
Він зазначив, що поняття «ґендерна рівність» стосується не лише жінок, а й чоловіків, адже постраждалими від домашнього насильства є також чоловіки. А серед жінок є злісні неплатники аліментів, інформують у Регіональному центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги в Чернівецькій області.
«Саме з цією метою система безоплатної правової допомоги ініціювала розроблення ґендерної стратегії «Рівні партнери». Наше завдання – подолати ґендерні стереотипи та упередження, які роками насаджувалися у суспільстві та подавалися як норма. Гарантувати рівні можливості для чоловіків і жінок у доступі як до правової допомоги, так і для реалізації можливостей, які існують для них під час роботи у системі БПД», – зазначив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.
Ґендерна стратегія має два паралельні напрями – дотримання ґендерної рівності як усередині системи БПД, так і в роботі з її клієнтами.
«Той підхід, який запроваджує система надання БПД, розробивши ґендерну стратегію, і маючи план запровадити її у свою діяльність, є практичним втіленням сучасного підходу до формування та реалізації ґендерної політики в Україні», – підкреслила Урядова уповноважена з питань ґендерної політики Катерина Левченко.
«Ґендерна стратегія системи надання безоплатної правової допомоги включає в себе найкращий міжнародний, у тому числі канадський досвід, а також відповідає як потребам системи безоплатної правової допомоги, так і загалом Уряду України щодо забезпечення рівних прав та можливостей чоловіків та жінок», – зауважила менеджерка проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» Оксана Кікоть.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами