ПАТ "Укрзалізниця" планує підвищити якість обслуговування пасажирів, розвивати нові сервіси й розділити потяги на декілька класів обслуговування.
Про це в інтерв'ю "Економічній правді" заявив виконувач обов'язків керівника Укрзалізниці Євген Кравцов, повідомляє "Укрінформ".
"До кінця 2017 року ми презентуємо ініціативу про виділення кількох класів потягів. Умовно ми їх розділили на три категорії: комфорт, стандарт і економ. Плануємо виділити потяги, в яких можна забезпечити високий рівень сервісу", — заявив Кравцов.
Водночас підвищення сервісу здійснюватиметься за рахунок коштів, які Укрзалізниця планує отримати внаслідок відміни держрегулювання вартості пасажирських перевезень. За словами очільника відомства, новація не торкнеться соціальних категорій громадян.
"Це не соціально незахищені верстви населення, а люди, які свідомо купують найбільш якісні послуги і готові за це платити. Чому ми штучно стримуємо рівень цін на ці перевезення, мені не зовсім зрозуміло. Водночас є соціальні перевезення, для яких ми залишаємо категорії стандарт і економ. Тут буде забезпечений різний рівень сервісу. При цьому ми залишаємо держрегулювання і погоджуємо зміни в тарифі з державою", - зауважив Кравцов.
Читайте також: З Чернівців потягом можна буде доїхати до ще одного міста
Він також перерахував пріоритетні напрями сервісного обслуговування, які впроваджуватимуться передусім.
"Чистота — один із найболючіших моментів. Ми дуже швидко втратили стандарти і контроль за чистотою у вагонах. Це буде оперативно відновлено. Я особисто повинен проводити позапланові перевірки потягів. Другий базовий сервіс — ставлення провідників і обслуговуючого персоналу. Тут все не так просто. Це комплексне питання, пов'язане з навчанням, винагородою і контролем. Це робота "гарячої лінії" з контролю за сервісом і питання реагування на скарги. Тут ситуація складніша. Простими інструментами питання ставлення персоналу до клієнтів змінити не так легко", — заявив Кравцов.
За словами виконувача обов'язків керівника Укрзалізниці, на підприємстві реалізується програма впровадження нових сервісів.
"Якщо говорити в цілому, то є велика програма впровадження нових сервісів з обслуговування. Перший напрям пов'язаний із харчуванням. Це вже працює. Другий напрям — ланч-бокси, які ми вже оголосили і плануємо запустити впродовж місяця. Наступний напрям — до кінця 2017 року плануємо впровадити продаж книжок. Ще одне питання — мультимедійне забезпечення вагонів і потягів. Плануємо впродовж півроку ввести програму лояльності по всій мережі УЗ", — повідомив Кравцов.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами