В мережі інтернет з'явився перший промо-ролик Гуцульської столиці - "Верховина, дивиси і кажи ЙО!"
Про це повідомляє Еспресо.TV.
В основі ролика - історія активного відпочинку у Верховині, яка складається з 9 сюжетних ліній, кожна із яких плавно переходить одна в одну. Всі вони об’єднані єдиним меседжем "Скажи Верховині ЙО!". Ролик обрамлений традиційною гуцульською мелодією.
Читати ще На Памірі планують облаштувати хостел
Відео показує неймовірні краєвиди Верховини з висоти пташиного польоту, будинки, зелені гори, старовинну церкву, в якій вінчається гуцульська пара. Розповідає про виготовлення гуцульському сиру, під час дегустації якого гість Верховини каже "будз" ЙО!" Показує підкорення вершини та захопливі почуття, коли цілий світ опиняється під ногами.
Верховина може бути драйвовою. Тут можна проїхатися місцевими серпантинами. Про них розкаже кадр, в якому дівчата кажуть джипінгу у Верховині "ЙО!" А ще можна рафтингу у Верховині "ЙО!" Річка Чорний Черемош з її порогами ідеально підходить для цього. Для любителів авантюризму є ще одна розвага - подорож на квадроциклах. Ролик покаже, як у Верховині можна відпочивати сім’ям з маленьким дітьми.
Завершує відео гуцульським танцем - арканом, що символічно вказує на силу, що прихована у єдності.
Ролик створила компанія Livingston Production на чолі з відеооператором жителем Верховини Назаром Мануляком та громадська організація "ГУЦУЛИКИ" за фінансової підтримки приватних підприємців, які задіяні у сфері “зеленого туризму”.
Окрім мережі Інтернет, переглянути відеоролик можна буде на Днях Гуцульської культури, та українських телеканалах.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами